Inlägg från: Fling |Visa alla inlägg
  • Fling

Tipsa om din blogg, jag vill läsa =)

Kika gärna in på min relativt nystartade blogg! Den handlar om mig, mitt liv som mamma till världens underbaraste Alvin, inredning och lite pyssel. Allt möjligt med andra ord.

http://sandraalvin.blogg.se/ 

• Fling
    Fling skrev 2010-03-04 21:44:10 följande:
    Kika gärna in på min relativt nystartade blogg! Den handlar om mig, mitt liv som mamma till världens underbaraste Alvin, inredning och lite pyssel. Allt möjligt med andra ord. sandraalvin.blogg.se/ 
    Min blogg är under ombyggnad, och den är långt ifrån klar. Den blir färdig i morgon under dagen, då kan ni kolla in det nya resultatet
  • Fling

Sandraalvin.blogg.se

i morgon påbörjar jag mitt projekt att gå upp i vikt, det mesta ska dokumenteras i bloggen! Kika gärna in.

Jag skriver såklart om min underbara son, hans framsteg och vår vardag i allmänt.

• Fling

Happilyme.blogg.se

En nystartad blogg där tanken är att skriva ner min vardag, som just nu består av mammaledighet till en 15 månaders vilde, och lillebror/lillasyster i magen som är tänkt att komma 7 Februari. 

Kika gärna in vettja! :D

• Fling

Läs om min vardag som gravid och mamma till Alvin 15 månader! Lite inredning och fotografering finns även med på ett hörn. Kika gärna in vettja  

Happilyme.blogg.se 

Svar på tråden Tipsa om din blogg, jag vill läsa =)