Inlägg från: Mallory |Visa alla inlägg
  • Mallory

Tipsa om din blogg, jag vill läsa =)

Förväntansfull0406 skrev 2010-11-07 14:44:37 följande:
    Myboman.blogg.se

25 årig trebarns mamma. Skriver om mina barn som gör mitt liv värt att leva. Julia, obstinat sexåring som man blir gråhårig på ibland, Albin snart fem år autistisk med allt vad det innebär, och Olivia, snart tre månader, familjens lilla gull.

Skriver om allt kaos i vardagen om shopping. Allt är skrivet från hjärtat, ingen censur här inte
    Är med en 25 årig trebarns mamma

Men jag har precis börjat så kan inte nån kika in o säga hej o länka till era bloggar i min gb??

Idag snökaos och mystisk magont!
  • Mallory

Ja just det ni får gärna komma med konstruktiv kritik, eftersom jag är rätt grön

• Mallory

Idag har det blivit en liten blandning av saligheter, först om hur jag haft det idag, trevliga stunder helt enkelt.

Sen kom det lite om ett bloggkrig som uppkommit här i min närhet!! Inte klokt vad saker kan blossa upp och bli enorma på en så kort stund....blir häpen men står med gapande trut och tittar på istället för att lägga mig i nämnvärt!

hellomallory.blogg.se

• Mallory
    hellomallory.blogg.se/

Dagens inlägg:
    Kärlek: Några väl valda ord om några människor som betyder något för mig.

Jag blir dement.....

Bloglovin är bra skit: åsikter om bloglovin, bra och dåliga...och massa trassel som vanligt...

Vinkelivink: Hejjar på alla nya som kom idag pga av en vän

Och lite annat trams och flams här och där pluggar med tre kids, bor i huset o försöker jonglera med allt på en o samma gång!
Svar på tråden Tipsa om din blogg, jag vill läsa =)