Tipsa om din blogg, jag vill läsa =)
Snygga vår-outfiter!
STOR REA på super snygg sommarklänning...
www.metrobloggen.se/hotcherry
(OBS! Jag tjänar inga pengar, varken på reklamen för kläderna eller via metrobloggen!)
Snygga vår-outfiter!
STOR REA på super snygg sommarklänning...
(OBS! Jag tjänar inga pengar, varken på reklamen för kläderna eller via metrobloggen!)
Jag har nu ställt en fråga i min blogg, som jag skulle vilja att ni (som kanske besöker den) besvarade - tack :)
Idag har jag publicerat första inlägget i Kategorin "Barn-mode"
Det blir mer sådant gott, så se till att ha koll och kika in med jämna mellanrum!
Inlägg "Vill beställa, supersöt baby overall-dress"
Som mina läsare önskade har jag nu även börjat blogga om tips på bebis/barn kläder. Kika in, det kan bara gillas!
Och TACK till alla på FM som dagligen följer min blogg...hoppas ni hittar mycket smått och gott att "klicka hem".
Idag har jag bloggat om barnkläder.
Tips på super bra "paket" med bodys i 7-pack - de brukar ju gå åt som smör i solsken
Jag deltar just nu i en tävling på Nelly.com och hade uppskattat om så många som möjligt ville börja med att ta en titt på mitt bidrag, och om det gillas kanske lägga en röst?!
Jag har designat vad jag hoppas på att bli sommarens hetaste bikini
Det har jag bloggat om idag...
Länk till min blogg:
Länk till tävlingen:
http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=yMBDd3S9LbcGgft4GMJsduvO#bikiniGallery
TACK!
Idag har jag fräschat upp bloggen med snyggt dam + barn/bebis mode. Kika in!
Jag har nu startat en ny blogg...där jag skriver om min längtan och min kärlek till detta otroligt underbara lilla barn jag ännu inte träffat.
Ta gärna en titt, än så länge ganska tomt...ny öppnad blogg idag. Men där kommer finnas mycket intressant att läsa om!
www.metrobloggen.se/famemonster
Har idag skrivit om min pågående graviditetsvecka...mm.
Kom in och läs:
www.metrobloggen.se/famemonster