• Svar på tråden Tipsa om din blogg, jag vill läsa =)
  • Strumpan08

- söta dödskallar (bild!)
    - mysteriet med magneterna (bild)
    - oseriöst men lattjolajban (bild)

sandlada.blogg.se

Strumpan ♥ 081209 ~ Myran ♥ 101007
  • Jonathan01

Min blogg jonathannnn.blogg.se/

Den är lite annorlunda, Jag är trött på att folk är så missnöjda, att de har så små mål i livet. Jag vill bevisa att du kan göra mer än vad du tror. Jag tänker börja med lite projekt som att cykla till dalarna, hoppa fallskärm, tågluffa i Europa och allt möjligt. Följ med mig på min resa! Jag vill få så många som möjligt att inse att de kan göra så sjukt mycket mer med sitt liv!

Mvh Jonathan

• Malin och två prinsar

http://theotott.blogg.se

Det här som kallas livet! Pyssel för såväl stora som små att hitta på så här i sjuktider och allt annat mellan himmel och jord!

• Cranium

www.isabellsmam.blogg.se

Har fött barn 09 och 10 och förösker nu bli av med gravidkilona.

Skriver även om min vardag, shopping mm

Lägger upp bilder dagligen.

• Egomamma

Jag är inte som andra, jag har levt under hot i flera år. Jag vände det till ett normalt liv. Det stärkte mitt ego, och därför kallar jag mig som jag gör :) 

Jag skriver om allt som jag själv intresseras av, från fotografering till föräldraskap. Efter ett liv med hästar, och djur rent generellt, så finns den delen också representerad.  LCHF är något jag flikar in ibland, men det är inte så fanatiskt. Jag skriver om kidsen, roligheter, aktuella saker och ett och annat minne. Och så är jag ironisk, har åsikter och delar med mig av olika tips då och då. Jag har faktiskt tagit bort många tråkiga vardagsinlägg just för att fler ska gilla min blogg, så titta gärna.

Nu ska jag skriva dagens första inlägg :)

Svar på tråden Tipsa om din blogg, jag vill läsa =)