Tipsa om din blogg, jag vill läsa =)
Tipsa gärna om era bloggar här, det är så himla kul att läsa =)
Min blogg: Http://LuckyShe.blogg.se
Tipsa gärna om era bloggar här, det är så himla kul att läsa =)
Min blogg: Http://LuckyShe.blogg.se
Välkommen in i min smyckesblogg! Unika & handgjorda smycken av mig som garanterat ingen annan på stan har. Nyheter som vackra Skyddsänlgar, personliga graverade smycken, örhängen( nu även med örkrokar i äkta silver 925!), stora ringar, Mamma/gravid smycken mm. Kika gärna in hoppas att Du hittar något fint eller bara låt dig inspireras! :)
Charlotte
Klimpen och Velourpappans prövningar och dagliga vedermödor. Livet på gott och ont...
Halloj på er!
Håller på och piffar i bloggen lite, tänkte försöka göra den mer synlig och så. Tycker det är så kul när man der att besöksräknare tickar uppåt!
Jo, jag skulle vilja ha en gilla-knapp, typ en som www.underbaraclara.nu har (ett sött rött hjärta) och en gilla knapp som är kopplad till Facebook. Men vet inte hur sjuttan man ska få till det!
Sen undrar jag hur man ändrar bland sina etiketter??? Vill ändra text på några, ta bort nån och lägga till fler.
Om det finns någon vänlig själ där ute som vet hur man gör så får denne GÄRNA höra av sig till mig!
Tack på förhand!
ÄNTLIGEN är det vår tur att få chans på IVF!
http://longingfortheone.blogg.se/
TÄVLING!
petitfashion.se/2011/02/21/tavling-ebbe/
Jag bloggar om barnen och våran vardag, blandat med recept och mycket bilder. Just nu extra mycket om de två minsta och hur jag helt plötsligt gick från att ha dem varannan vecka till att ha dem heltid. efter att deras pappa blev tagen av polisen. Även om hur det är att leva med Borderline.
lilith.se