Pilea skrev 2010-02-17 12:29:02 följande:
Åh, nej! Det gäller verkligen att slå in ordentligt. Är allt med då, eller har det trillat ur något?
alla dressar fanns med iaf!!ja ska man slå in det i sånt tunt papper så brukar iaf jag trä en plastpåse över först o sen tejpa massor!!!!
Fangoria: haha ja nu kan jag skratta åt dom men inte just då

maken brukar ropa bill o bull till dom o dom svarar jaaaa
skönt att du inte tyckte det var så himla drygt iaf!! ja en fl är en helt otrolig upplevelse, snitt likaså
här tar väl deras hyss aldrig slut

hörde abbe gråta o det lät så dovt så jag gick o kollade o då hade han krypit in i torktumlaren varpå freya slängde igen luckan

abbe skitarg som ett bi o fick ju upp luckan innan jag kom in i tvättstugan men jisses!!
inte nog med detta sitter o gapar som ett jäkla frågetecken, fick ett samtal precis från dagis områdeschef o presenterar sig o säger att ja nu funkar ju abbes prat o den sociala biten o överaktiviteten är ju bättre så vi anser inte att han behöver gå på dagis

?????????
jaha sa jag helt ställd o fattade liksom noll o så säger hon ja eller vad tycker du, ehhh sa jag jo visst har det lossnat massor för hans del men han behöver ju verkligen få vara på dagis o träffa andra o leka av sig för gå här hemma så blir han så fruktansvärt rastlös.
jaha jaaa jooo men jag kan förstå att han behöver vara på dagis då säger hon

men vad fan är det frågan om liksom så säger hon ja nu är han ju snart 4 år o har då rätt till 15 tim/vecka så vi fortsätter väl som vi gjort då fram tills han blir 4 år, tack o hej
FÅGELHOLK= JAG
vad detta samtal handlar om har jag ingen aning om jag fattar ingenting!!!!