Nu har jag suttit och läst ikapp!
Grattis till alla 4-månaders knoddar!! =) (och alla nya vagnar
)Och ni verkar alla fått in barnen i faser, så det kanske har med åldern att göra?
Barbamammans: Här kommer ett sent svar på tidigare fråga: Ja Lexan kanske är tidig men jag fick mens när jag var 11 (men jag skulle fylla 12) och började få hår då.
Ah mycket kött på en gris, härligt, men jobbigt att ta reda på förstår jag!.
Pilea: Nä stackars Abbe, som brutit benet!
am zandra: Kul att ni bokat dop! Vi fick låna församlingshemmet gratis, i 5 timmar, verkligen olika från församling till församling. Jag hoppas att de har en klänning som passar då, och om du vill prova att sy en själv så har jag en del olika mönster du kan låna! (Får kika i mina gömmor bara). Jag har ännu inte sytt nån själv men är säkert roligt, och vilket minne att spara! 
Vilka buggar och virus det varit här på familjeliv, har ju knappt vågat gå in här!
Vi är förkylda igen, jag och barnen. Kiron hann vara på dagis 2 veckor... Tiril är superförkyld och har sovit väldigt dåligt, häromnatten fick vi till slut söva henne i babyskyddet, hon måste sova ganska upprätt för hostan och snoret... Lilla stackaren. Och M ligger och lyssnar så hon andas riktigt efter hostatackerna, och spjälisen står på min sida så det blir en hel del vyssjande och kollande osv...så vi sover ganska dåligt nu. Jag har fått lite höstdepp...Vill hitta på något roligt så man kan skingra tankarna lite. Blä.
Skulle varit på BVC för vaccinering av Tiril 25:e Augusti, men det blev uppskjutet IGEN, till 10 september... Är då 3 månader sen sist vi var där.
Nä nu påkallar lilla sjuklingen uppmärksamhet...Kram!!