Bugaboo Bee tråden del 6
Jag längtar också efter nya Bee. Pratade med en butik som sett den från Bugaboos personal och de tyckte att den var KANON. Jag vill verkligen ha min NU...fast snön gör ju att det ändå inte skulle funka optimalt.
Jag längtar också efter nya Bee. Pratade med en butik som sett den från Bugaboos personal och de tyckte att den var KANON. Jag vill verkligen ha min NU...fast snön gör ju att det ändå inte skulle funka optimalt.
WHAT....har de nya Bee redan kommit? Vi har ju bokat en!!!
Åååååh....längtar, beställde även en sommarsuflett som verkade så fiffig med UV nät.
Weeeeehaaa....Snygg vagn. Våran butik där vi förbokat nya Bee har inte fått in sina ännu. Tisdag eftermiddag skulle jag ringa till dem och kolla om de fått sin leverans. Längtar. Den ser verkligen toppebra ut! Jag som tänkt köpa en svart, tvekar nu litegrann. Vad tror ni om dark khaki? Eller ska jag köpa en svart och sedan en sand färgad dyna som jag tänkt från början då vi redan har en sandfärgat parasoll. Tror sand + svart blir skitsnyggt.
Men sittdynorna kommer inte förr än i Maj. Så jag får vänta. Har en hemmasydd variant som jag kan ha tills dess.
Men då....jag har tänkt på nya Bee hela dagen idag när jag körde den gamla. Att det ska vara så segt med att få hem dem hehehee
Vi kör våran Bee dagligen i stan. Har aldrig tänkt på att den inte funkar i ngn ramp. Men vi använder oftast vägar utan trappor och är det en lång trappa så tar vi hissen. Har tappat en vagn en gång i en ramp...