Inlägg från: Diana och Thea |Visa alla inlägg
  • Diana och Thea

Bugaboo Bee tråden del 6

Jag längtar också efter nya Bee. Pratade med en butik som sett den från Bugaboos personal och de tyckte att den var KANON. Jag vill verkligen ha min NU...fast snön gör ju att det ändå inte skulle funka optimalt.

Thea & Max
  • Diana och Thea
    Stargirl skrev 2010-02-17 16:32:14 följande:
    kanal5.se/web/rosing
    Hehee....ja det må jag säga. Hon har ju bra smak trots allt.
    Thea & Max
  • Diana och Thea
    FridaLee skrev 2010-02-19 08:15:40 följande:
    altså 8 cm gör ju jätte mycket skillnad, och även de 4 cm på sitsen. Vill se den nya live! Fats kommer behålla våran gamla tills E har börjat sitta trångt sen måste jag nog testa nya också om det inte kommit nått annant spännande Vi vill ju ha ett 4:e barn också så vi hinner nog testa
    Ja verkligen. Vi har ju den nuvarande Bee och Thea som närmar sig 4 får ju fortfarande plats. Men inte riktigt under sufflan. Men hon behöver ju inte heller åka vagn
    Thea & Max
  • Diana och Thea
    FridaLee skrev 2010-02-19 11:23:15 följande:
    Ja då får de iaf gott om plats tills de är 2,5 år
    Ja absolut, det är när barnen närmar sig 4 som det blir tight.
    Thea & Max
  • Diana och Thea

WHAT....har de nya Bee redan kommit? Vi har ju bokat en!!!
    Åååååh....längtar, beställde även en sommarsuflett som verkade så fiffig med UV nät.

idacathrine skrev 2010-03-31 17:36:04 följande:
    tack för ditt svar!!ska absolut ringa och höra i butiker
    Smart av Stargirl! Det är klart man ska försöka köpa demo Bee nu när de nya ska in. Vi har varit grymt nöjda med våran men vill ändå ha en ny heheh. Fick dessutom tillbaka 12 000 på skatten så jag kan unna mig. Brukar inte få tillbaka mer än hundralappar.
    Thea & Max
  • Diana och Thea

Weeeeehaaa....Snygg vagn. Våran butik där vi förbokat nya Bee har inte fått in sina ännu. Tisdag eftermiddag skulle jag ringa till dem och kolla om de fått sin leverans. Längtar. Den ser verkligen toppebra ut! Jag som tänkt köpa en svart, tvekar nu litegrann. Vad tror ni om dark khaki? Eller ska jag köpa en svart och sedan en sand färgad dyna som jag tänkt från början då vi redan har en sandfärgat parasoll. Tror sand + svart blir skitsnyggt.

Men sittdynorna kommer inte förr än i Maj. Så jag får vänta. Har en hemmasydd variant som jag kan ha tills dess.

Thea & Max
  • Diana och Thea

Men då....jag har tänkt på nya Bee hela dagen idag när jag körde den gamla. Att det ska vara så segt med att få hem dem hehehee

Thea & Max
  • Diana och Thea
    Ellisizza skrev 2010-04-29 11:32:55 följande:
    Vad jag vet går det inte att ändra fjädringen. Jag blev också besviken på att fjädringen är så himla dålig. Kanske är den tänkt till större och tyngre barn för jag har också ett litet barn och det skakar som tusan. Endast superjämn asfalt funkar bra att gå på. Plan och fin grusväg gör att vagnen skramlar och skakar jättemycket!Men väldigt dåligt att de marknadsför den som att den är lämplig från nyfödd..
    Vi kör vagnen bara i stan....det är ju en stadsvagn. Vi har även en gammal Maclaren och en Chicco...de har mycket sämre fjädring än Bee som har fjädring både ram och bak. Men att vagnen är godkänd från nyfödd är ju en skillnad på om du tycker att den funkar med en nyfödd. Ingen av mina barn är ju nyfödd men vi kör Bee hela tiden (hade även den gamla) och det är ingen skillnad på fjädring på den gamla eller den nya. Vad jag kan känna.
    Thea & Max
  • Diana och Thea
    Sofia8 skrev 2010-05-12 09:18:05 följande:
    Svart! Då kan du göra den rolig med ett parasoll. Vi har nya Bee och fullkomligt älskar den. Vi använder den till Noomi som är 1 månad i en babycocoon och Vilgot står på en ståbräda. Jag trodde att jag skulle använda Cameleon när Noomi är så liten men vi använder Bee hela tiden.  jag älskar verkligen att den är så lätt och smidig att köra. Pure love!!!När vi ska iväg till Spanien om en månad ska vi ta med Bee till Noomi och låna en Quinny Zapp till Vilgot. Tror det blir bra. Har ju en Cameleon transportväska och båda vagnarna får plats i den. Kan det bli bättre?
    Ännu en idè som gått mig helt förbi. Packa en Zapp och en Bee i en Cam transportväska. Var är ni genier och varför håller ni inne med sådan här livsviktig info???? Jag som blivit gråhårig över det faktum att Thea är 4 men på kvällarna blir hon seg och orkar inte gå. När vi ska till Cypern så skulle jag vilja ha en enkel sulky till henne och kan jag packa en Bee och en Zapp i samma väska så är det givet. Min bästa väninna har dessutom en Zapp (hoppas hon inte sålt den)

Jag håller med om nya Bee. Den är wunderful! Hittar inga fel på den alls.
    Thea & Max
  • Diana och Thea

Vi kör våran Bee dagligen i stan. Har aldrig tänkt på att den inte funkar i ngn ramp. Men vi använder oftast vägar utan trappor och är det en lång trappa så tar vi hissen. Har tappat en vagn en gång i en ramp...

Thea & Max
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6