Inlägg från: Stargirl
|
-
-
Du har rätt, den nuvarande Bee har en liiite bakåtlutad sits. Den nya som kommer i slutet av Mars är sitsen spikrak som på Cameleon.chupachup skrev 2010-02-18 08:53:38 följande:Hej all bee användare!Jag har en fråga angående bee hoppas det går bra att jag ställer den här..Jag tycker att det ser ut som att de inte sitter rakt upp i den utan som att den lutar lite bakåt och att själva sittdynan är bakåtlutande. i cameleonen så sitter ju barnet väldigt rakt upp. så vill min son sitta, som en pinne har jag sett fel eller går det att ställa?
-
Min dotter bryr sig inte alls.FridaLee skrev 2010-02-18 10:54:22 följande:ja fick just hem våran nya gamla bee och störde mig lite på det får se vad dottern tycker framöver.
-
Det rekomenderas att förboka....om man vill ha från första leveransen har man hört. Det kan man göra bla hos Kidzshop.sechupachup skrev 2010-02-18 14:38:03 följande:vilken tur! jag väntar tills de kommer in. vore ju illa om sonen inte vill sitta i den fina vagnen
-
Nej, den nya är helt spikrak upp.chupachup skrev 2010-02-18 15:01:05 följande:Får ta mig en kik men är den nya helt upprätt för på bilderna ser det översta läget ut som att det lutar lite grann bakåt och även sitsen fast inte lika mycket. Jag får nog gå ner och provsitta med sonen och se om han drar sig..
-
Du ser skillnaden på dessa bilder.... -
Ja det verkar stämma.FridaLee skrev 2010-02-19 08:03:17 följande:har läst att ryggstödet bli 8 sm längre och sitsen 4 cm bredare
-
2,5 åring i nuvarande Bee.
Om ngn var nyfiken på att se bilder.... -
Lite mer än idag då den kommer i ett "paket" . Gissar på 430 kr?chupachup skrev 2010-02-20 19:24:27 följande:någon som vet hur mycket en ny suflett till bee plus kommer att kosta?
-
Härligt! Vilket kap!FridaLee skrev 2010-02-22 19:04:30 följande:Har fyndat en ny gul bee påse för 500:- från butik. så har fått bee från butik med åkpåse och extra suflett för 4300:- sällan jag lyckas göra nått klipp.