Inlägg från: chupachup |Visa alla inlägg
  • chupachup

Bugaboo Bee tråden del 6

Hej all bee användare!
    Jag har en fråga angående bee hoppas det går bra att jag ställer den här..
    Jag tycker att det ser ut som att de inte sitter rakt upp i den utan som att den lutar lite bakåt och att själva sittdynan är bakåtlutande. i cameleonen så sitter ju barnet väldigt rakt upp. så vill min son sitta, som en pinne har jag sett fel eller går det att ställa?

• chupachup
    Stargirl skrev 2010-02-18 08:58:40 följande:
    Du har rätt, den nuvarande Bee har en liiite bakåtlutad sits. Den nya som kommer i slutet av Mars är sitsen spikrak som på Cameleon.
    vilken tur! jag väntar tills de kommer in. vore ju illa om sonen inte vill sitta i den fina vagnen
  • chupachup
    Stargirl skrev 2010-02-18 14:40:05 följande:
    Det rekomenderas att förboka....om man vill ha från första leveransen har man hört. Det kan man göra bla hos Kidzshop.se
    Får ta mig en kik men är den nya helt upprätt för på bilderna ser det översta läget ut som att det lutar lite grann bakåt och även sitsen fast inte lika mycket. Jag får nog gå ner och provsitta med sonen och se om han drar sig..
  • chupachup
    Stargirl skrev 2010-02-18 16:04:34 följande:
    Nej, den nya är helt spikrak upp.
    Oj tack vilken service jämförelsebilder och allt. jo man ser skillnad
  • chupachup

någon som vet hur mycket en ny suflett till bee plus kommer att kosta?

• chupachup
    Carolyn with 3 skrev 2010-02-18 23:10:36 följande:
    Funderar på att byta ut  vår Cam mot nya Bee. Men då undrar jag: Hur mycket högre blir ryggstödet jämfört med gamla bee? Och är hjulen större på den nya? Tycker det ser så ut på bilderna. Sålde vår Bee i höstas eftersom dotern var på gränsen till för lång, och för att de små hjulen gjorde det omöjligt att dra upp den för vår trappa med lite utskjutande trappsteg som hjulen hakade i. Och lönar det sig att köpa från utlandet, tex england eller holland?
    Jag undrar också vad de kommer att kosta i utlandet. jag köpte min nuvarande cameleon från babytrader.eu då vi inte hade någon butik i närheten som sålde bugaboo... jag mailade och frågade vad bee plus skulle kosta men hon visste inte det än... vore intressant att veta
  • chupachup

sover era barn bra i been? jag tänkte eftersom fötterna hänger utanför..

• chupachup

nu har jag varit nere och testat och han både låg och satt bra i den gamla så det kan ju bara bli bättre med den nya så nu har jag beställt och ska bara vänta...

• chupachup
    Diana och Thea skrev 2010-04-02 09:10:07 följande:
    Weeeeehaaa....Snygg vagn. Våran butik där vi förbokat nya Bee har inte fått in sina ännu. Tisdag eftermiddag skulle jag ringa till dem och kolla om de fått sin leverans. Längtar. Den ser verkligen toppebra ut! Jag som tänkt köpa en svart, tvekar nu litegrann. Vad tror ni om dark khaki? Eller ska jag köpa en svart och sedan en sand färgad dyna som jag tänkt från början då vi redan har en sandfärgat parasoll. Tror sand + svart blir skitsnyggt. Men sittdynorna kommer inte förr än i Maj. Så jag får vänta. Har en hemmasydd variant som jag kan ha tills dess.
    Jag var nere och frågade i den butiken som jag beställde ifrån igår och hon hade inte heller fått in dem än.. hoppas de kommer snart nu är det ju äntligen vår ute
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6