Inlägg från: Kajsan |Visa alla inlägg
  • Kajsan

Bugaboo Bee tråden del 6

Lodger Bunker i en Bee, sitter perfekt, även om Bees egen sitter bättre såklart.

Jo just det!
  • Kajsan

Buggysnuggle i Bee: Sitter superbra eftersom man kan knyta fast den:

Jo just det!
  • Kajsan

7am i Bee, lite stor ( detta är en M eller L kommer inte ihåg...) Sitter inte superbra, men det funkar!

Jo just det!
  • Kajsan
    nasax skrev 2010-03-31 00:46:11 följande:
    Till Kajsan, Tusen tack för hjälpen med fina bilder!!! Du är BÄST!!! Nu har jag beställt en Lodger bunker till min Bee. Jag visste inte Buggysnuggle, den är fin och det låter jättebra ju att den sitter perfekt i Bee. Nästa åkpåsen blir definitivt en från buggysnuggle.  Jag tyckte att jag var tillräckligt snabb för att få åkpåsen före påskhelgen, men den var slut i lager och kommer efter helgen. Typiskt.
    Bees egna sitter dock absolut bäst det hade jag dock inget foto på
    Jo just det!
  • Kajsan
    Stargirl skrev 2010-04-01 12:48:20 följande:
    Hey, vardå? Min kommer idag lalalalaaa......gissa om jag är glaaaaa....
    Men åååh! Vilken färg? Vilken färg?{#lang_emotions_flower}
    Jo just det!
  • Kajsan
    Stargirl skrev 2010-04-01 14:40:36 följande:
    PINK!!! Precis som min förra. Men det är så mycket enklare att byta suffla så kanske investerar jag i en gul oxå.
    Ja den rosa är ju snyggast...eller den i kahki, eller svart...blå är ju fin...Och gul är superläcker
    Jo just det!
  • Kajsan
    Stargirl skrev 2010-04-01 16:29:53 följande:
    Hehehe....den blå blir det inte då min syster ska ha en blå. Vill inte gå tillsammans med ngn med exakt likadan vagn. Hon ska ha blå med den blå nya sittdynan. Jag ska ha pink med gul sittdyna tror jag.
    Haha, jag och min kompis hade exakt likadana Bee OCH Cam när vi var föräldrarlediga.
    Det slutade med att jag fick byta klädsel på camen och suffla på Been.
    Det såg ju inte klokt ut, vi hade dessutom likadana jackor
    Jo just det!
  • Kajsan
    Stargirl skrev 2010-04-03 09:45:07 följande:
    Ja vi använder heller inte vagn till vardags. Bara på resor eller vid utflykter. Men man vill ju färdas med stil....sen är detta sista vagnen och sista Buggan som jag får köpa, du fattar sorgen
    Äh, du är så liten och nätt, kanske behöver ni en till sen när barnen blir lite större och din man behöver dra hem dig i nåt när ni har vart ute och partajat?{#lang_emotions_dreamer}
    Jo just det!
  • Kajsan
    Tullemi skrev 2010-04-03 21:21:29 följande:
    Och även då vill man ju färdas med stil.....hahahaha
    Ja, och det är ju en av anledningar till att jag går på en mycket strikt diet
    Jo just det!
  • Kajsan
    Carolyn with 3 skrev 2010-04-05 19:35:14 följande:
    Var får man bästa priset på en Bee plus? Lönar det sig att handla från England tex?
    Nä, bee tjänar man inte många kr på att köpa utomlands nu , dessutom skulle jag inte överväga det när det kommer till garantin.
    UJ tillexempel är en annan sak och lättare att hitta billigt utomlands.
    Jag personligen vill tjäna en hel del på att göra så och det gör man inte med Bee.
    Jo just det!
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6