• jfsebastian

Dildo vs lösfitta

På förekommen anledning (i annan tråd) vill jag kolla hur kvinnor ställer sig till följande:

Du har en dildo (eller flera).
    En dag kommer din man hem och visar upp sina senaste inköp.
    Det är en lösfitta (en fleshlight) och en knullatrapp med hål för rumpa och mus.

Skulle ni resonera att om jag har dildos så får han ha sina hjälpmedel, eller skulle ni hellre se att han kollade på porr, eller hur skulle ni tänka?

• Svar på tråden Dildo vs lösfitta
  • Anonym (Johanna)

Jag skulle inte reagera. eller jo, jag kanske skulle fnissa en del.. =)
    Men jag har ju dildosar och annat, då får väl han ha n lösfitta om han tycker att det är spännande/skönt eller av vilken orska han vill ha en? Porr får han titta på så mycket han vill, men det ger inte mig särskilt mycket, så han får titta själv.

• ShanghaiLily

Skulle han bara komma hemsläpandes med en lösfitta en dag skulle jag bli lite förvånad och undra varför han lägger ner så mycket energi på sitt runkande (han är sällan ensam i huset ens).

Men skulle vi snacka om det först och han skulle va sugen att testa, så skulle jag nog uppmuntra honom att köpa en faktiskt. Kanske till och med följa med och prova ut en haha.

Klart han skulle få leka med den när jag är på jobbet, men skulle han smyga upp och använda den när jag somnat skulle det va en helt annan sak. Samma med porr, han får leka med datorn hur mycket han vill, men inte om jag är sugen, då ska jag komma i första hand.

• Mizca

Jag ser inga som helst problem med att maken min skulle ha en lösfitta eftersom jag själv har dildos.. Det är samma sak?
    Det betyder ju inte att han inte tänder på mig liksom ... varför skulle han inte få njuta själv på samma sätt som jag gör det?

• kaji

han har lösfitta och det bekymrar mig inte det minsta.

dock har både jag och han lite svårt för sådana där sexleksaker för män eftersom de oftas är så fula att man antingen blir full i skratt eller avtänd.

det görs ju lite mer aptitliga sexleksaker för kvinnor men för män är utbudet efter vad jag har sett rätt hopplöst. undrar varför. samt att det är väldigt accepterat och normalt att kvinnor har dildosar men inte lika attityd till leksaker/hjälpmedel för män. undrar varför?

• Mizca

Det är oftast män som designar sexleksaker så dom vill väl att kvinnorna skall ha det bästa .. ?

• kaji
    Mizca skrev 2010-02-17 14:02:44 följande:
    Det är oftast män som designar sexleksaker så dom vill väl att kvinnorna skall ha det bästa .. ?
    intressant tanke

fast märklig, de skulle inte göra kvinnornas leksaker mindre bra om de gjorde sina egna tilltalande också.

skitkonstigt egentligen med tanke på hur fixerade många män är vid att ha snygga, dyra, high-tech prylar på andra områden:)
  • amasonas

Kunde inte bry mig mindre om maken skaffade en lösfitta, klart han får det om han vill!

Jamie030405 Anton060524 Emil080406
  • Anonym (wihoo)

Min make har en....jag bryr mig inte med tanke på att jag har en dildo. Han köpte den pga att jag efter sista barnet inte haft nån vidare sexlust, så för min del känns det bättre att han runkar/anv den än att han "tjatar" på mig om sex.

• lykantrophona

Jag skulle nog inte reagera precis. Kanske fnissa lite, eftersom fleshlights och dylikt brukar vara fruktansvärt fula. Men vill han göra onanin lite mer varierad, så visst.

Svar på tråden Dildo vs lösfitta