• jfsebastian

Dildo vs lösfitta

På förekommen anledning (i annan tråd) vill jag kolla hur kvinnor ställer sig till följande:

Du har en dildo (eller flera).
    En dag kommer din man hem och visar upp sina senaste inköp.
    Det är en lösfitta (en fleshlight) och en knullatrapp med hål för rumpa och mus.

Skulle ni resonera att om jag har dildos så får han ha sina hjälpmedel, eller skulle ni hellre se att han kollade på porr, eller hur skulle ni tänka?

• Svar på tråden Dildo vs lösfitta
  • Anonym

Jag skulle bli glad om min man skaffade en sån. Då skulle jag slippa ställa upp lika ofta.

Jag bryr mig inte heller om hans porrkonsumtion så länge han håller den diskret.

• jfsebastian
    Anonym skrev 2010-02-17 15:28:16 följande:
    Jag skulle bli glad om min man skaffade en sån. Då skulle jag slippa ställa upp lika ofta. Jag bryr mig inte heller om hans porrkonsumtion så länge han håller den diskret.
    Synd för honom att du har inställningen "ställa upp".
    Tänk vad glad han skulle bli om du tog initiativet och ville ha honom.

Passa dig, snart står du där ensam och undrar vad som hände.

Prata med mannen.
  • Anonym
    jfsebastian skrev 2010-02-17 15:34:08 följande:
    Synd för honom att du har inställningen "ställa upp". Tänk vad glad han skulle bli om du tog initiativet och ville ha honom. Passa dig, snart står du där ensam och undrar vad som hände. Prata med mannen.
    Fast jag tar ju initiativet och låtsas att jag vill ha honom. Kan man begära mer än så?
    Jag är helt osugen men kör igång skådespelet flera gånger i veckan för att göra honom glad.

Vadå prata med honom? Mår han bättre av att veta att jag egentligen hellre viker kläder än att ha sex med honom och att jag ALDRIG tänker på sex mer än ur pliktaspekt?

Jag är helt övertygad om att min lust kommer tillbaka snart. Är inne i en jobbig fas och jag gör mitt bästa för att han inte ska lida av det.
  • jfsebastian
    Anonym skrev 2010-02-17 15:39:13 följande:
    Fast jag tar ju initiativet och låtsas att jag vill ha honom. Kan man begära mer än så? Jag är helt osugen men kör igång skådespelet flera gånger i veckan för att göra honom glad. Vadå prata med honom? Mår han bättre av att veta att jag egentligen hellre viker kläder än att ha sex med honom och att jag ALDRIG tänker på sex mer än ur pliktaspekt? Jag är helt övertygad om att min lust kommer tillbaka snart. Är inne i en jobbig fas och jag gör mitt bästa för att han inte ska lida av det.
    Prata med honom om hur du känner.
    Du kanske får mer omtanke och närhet och större förståelse för din situation.
  • Anonym (nej)

Oj, jag skulle inte bli glad. Jag skulle bli att må skit snarare. Jag har själv en rabbit som han inte har något emot att jag använder, men jag använder sällan själva dildodelen utan mest bara vibrationgrejen.
    Men en lösfitta skulle jag inte vilja att han hade. Då får han hellre kolla på hur mycket porr som helst även om jag inte är överförtjust i det heller.
    Har hört så många killar säga att deras lösfitta är skönare än flickvännens riktiga, så jag skulle bara tänka att min kille säkert tyckte så också.

• satakatse
    Anonym (nej) skrev 2010-02-17 15:45:47 följande:
    Oj, jag skulle inte bli glad. Jag skulle bli att må skit snarare. Jag har själv en rabbit som han inte har något emot att jag använder, men jag använder sällan själva dildodelen utan mest bara vibrationgrejen. Men en lösfitta skulle jag inte vilja att han hade. Då får han hellre kolla på hur mycket porr som helst även om jag inte är överförtjust i det heller. Har hört så många killar säga att deras lösfitta är skönare än flickvännens riktiga, så jag skulle bara tänka att min kille säkert tyckte så också.
    Men en dildo slår en man oxå många gånger
    Men sex på två är skönare eftersom det kommer så mycket annat mer med i det...
  • Anonym (plupp)

Detta har jag och min man pratat om,i somras köpte jag en man i byrån och min man blev väl rätt "purken" först sedan acceptera han det. Men så ställde han frågan. - om jag köper lösfitta är det okej?
    jag tveka men hellre lösfitta än porr.

Hellre fantasier o ensamsex med en lösfia än titta på porr.

• Anonym

Min sambo har en. Vi brukar dels använda den o dildon samtidigt. Även om sex med varandra är det bästa är det ibland skönt att bara få "runka/pulla av" utan att anstränga sig:) Vi brukar antingen sitta brevid varandra i soffan o använda dem samtidigt. Eller så använder vi dem när den andra inte är kåt.
    Har absolut ingenting emot att min sambo använder den brevid mig i sängen heller. Jag gör ju samma sak om jag e kåt o inte han.
    Haha, en natt när jag va sugen o inte kunde somna (sambon sov) tog jag fram dildo o började köra på. Självklart stönar man ju endel efter ett tag. Sambon vaknade till o sa åt mig att inte stöna o röra mig så mycket för jag väckte honom. Sen var det liksom inget mer med det. Men han kunde inte somna om så lösfittan åkte fram. Sen slickade han mitt klitoris när jag hade dildon inne samtidigt som han knullade lösfittan=) Najs!
    Shit av det minnet blir jag alltid så kåt. Undrar om han störs av mitt onanerande när han kollar på halv åtta hos mig???

• lykantrophona
    Anonym (nej) skrev 2010-02-17 15:45:47 följande:
    Oj, jag skulle inte bli glad. Jag skulle bli att må skit snarare. Jag har själv en rabbit som han inte har något emot att jag använder, men jag använder sällan själva dildodelen utan mest bara vibrationgrejen. Men en lösfitta skulle jag inte vilja att han hade. Då får han hellre kolla på hur mycket porr som helst även om jag inte är överförtjust i det heller. Har hört så många killar säga att deras lösfitta är skönare än flickvännens riktiga, så jag skulle bara tänka att min kille säkert tyckte så också.
    Känns lite som dubbelmoral... Okej för dig att ha sexleksak, men inte för honom. Kroppen består av mer än bara könsdelar, så att du mest använder "vibrationsgrejen" är en lite konstig ursäkt, är den bättre än din mans fingrar/tunga?

Det finns alltid stunder då den ena är kåt och den andra inte orkar, då är onani ett bra alternativ. Och en fleshlight är ju ändå typ bara plast format på ett speciellt sätt, för att fylla en praktiskt funktion. Jag tror knappast män föredrar den framför riktiga kvinnor.
  • silhuett

Jag skulle bli glad om min pojkvän köpte leksaker för eget bruk. Jag uppmuntrar sånt

• Mizca
    kaji skrev 2010-02-17 14:17:31 följande:
    intressant tankefast märklig, de skulle inte göra kvinnornas leksaker mindre bra om de gjorde sina egna tilltalande också.skitkonstigt egentligen med tanke på hur fixerade många män är vid att ha snygga, dyra, high-tech prylar på andra områden:)
    Hehe .. men det stämmer faktiskt.. Det är män som designar sexleksakerna... så det är underligt att dom inte gör "sina" bättre.
  • Hallonmumsan

jag hade inte haft nått emot om han skaffade en sån. dom ser ju däremot väldigt tråkiga ut. efterlyser en variant som är "roligare att använda tillsammans. finns väldigt lite hjälpmedel för killar som är något att ha.

• Mizca
    Hallonmumsan skrev 2010-02-22 16:49:42 följande:
    jag hade inte haft nått emot om han skaffade en sån. dom ser ju däremot väldigt tråkiga ut. efterlyser en variant som är "roligare att använda tillsammans. finns väldigt lite hjälpmedel för killar som är något att ha.
    Hur vill du att den skall se ut då? Diskret? Som en blomma eller mer som en riktig vagina?
  • Hallonmumsan
    Mizca skrev 2010-02-22 16:57:05 följande:
    Hur vill du att den skall se ut då? Diskret? Som en blomma eller mer som en riktig vagina?
    jag har väldigt svårt för hudfärgade hjälpmedel. och slangar och pumpar som hänger. får gärna vara lite roligare design,
Svar på tråden Dildo vs lösfitta