Anonym (nej) skrev 2010-02-17 15:45:47 följande:
Oj, jag skulle inte bli glad. Jag skulle bli att må skit snarare. Jag har själv en rabbit som han inte har något emot att jag använder, men jag använder sällan själva dildodelen utan mest bara vibrationgrejen. Men en lösfitta skulle jag inte vilja att han hade. Då får han hellre kolla på hur mycket porr som helst även om jag inte är överförtjust i det heller. Har hört så många killar säga att deras lösfitta är skönare än flickvännens riktiga, så jag skulle bara tänka att min kille säkert tyckte så också.
Känns lite som dubbelmoral... Okej för dig att ha sexleksak, men inte för honom. Kroppen består av mer än bara könsdelar, så att du mest använder "vibrationsgrejen" är en lite konstig ursäkt, är den bättre än din mans fingrar/tunga?
Det finns alltid stunder då den ena är kåt och den andra inte orkar, då är onani ett bra alternativ. Och en fleshlight är ju ändå typ bara plast format på ett speciellt sätt, för att fylla en praktiskt funktion. Jag tror knappast män föredrar den framför riktiga kvinnor.