• ÖNadja

Använder du Deo innan du går och lägger dej?

Du duschar innan du ska gå och lägga dej, tar du på dej deo innan du lägger dej?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Använder du Deo innan du går och lägger dej?
  • giftgrodan

Använder sällan deo överhuvudtaget, men det är nog lika stor chans att jag gör det efter en dusch på kvällen som på morgonen.

• Lottis77

Nej. Jag duschar på kvällen och använder inte deo då. På morgonen tvättar jag mig och då tar jag på deon. Tar jag deo både morgon och kväll blir jag alldeles uttorkad under armarna, oavsett typ av deo.

• glasbubblan

Jag duschar oftast på kvällen och tar inte på deo förrän på morgonen (brukar inte tvätta under armarna en gång till om jag inte har svettats under natten). Hur gör man annars? Smetar på ett lager till? Tvättar bort deon man tog på på kvällen (onödigt att ens ta på den då?). 

• Ungmamma83

Ehh...vad är det för vits med att ta på deo innan man ska sova???

• Limbo

Använder deo varje gång jag duschat = varje morgon, + nästan varje kväll

What would happen if Pinocchio said My nose will now grow?
  • vindil

Nej oftast inte. Bara om jag ska göra mig lite extra fräsch för killen, ha!

• Jessie Foxx

Haha, nu när jag tänker på det så tar jag på deo på kvällen när jag duschat, måste ske i rena farten då jag nu knappt ser nån mening med det {#lang_emotions_tongue_out}

Olivia 100117
  • Stinky

Ja, absolut! Det gör jag efter varje dusch.

• ÖNadja

Kul att se alla svar! {#lang_emotions_smile}

Många av er som tar på deo på kvällen verkar ha fått en tankeställare om det verkligen är nödvändigt.
    Roligt att höra om alla rutiner också, nästan alla gör ju på olika sätt. {#lang_emotions_smile}

• vampyria2

jag använder inte deo {#lang_emotions_cool}  Har inget behov av det jag svettas aldrig och jag duschar varje morgon så jag är säker på att jag luktar väldigt gott ändå {#lang_emotions_dreamer}

Svar på tråden Använder du Deo innan du går och lägger dej?