Oerfaren vs Erfaren
Hej, va ett tag sedan jag var här, jag har varit ihop med min partner ett par år nu och vi har flera barn ihop. Min partner har haft ett mycket sexuelt aktivt liv och prövat bland annat trekant fler gånger osv..
Jag har haft 4 sexpartners på 10 år. Jag försöker att inte dömma så mycket men jag skulle vilja prova fler saker, t.ex sex på ett bord, utomhus osv och i lite annorlunda positioner. Min partner har redan prövat allt och det känns som om jag är extremt oerfaren gämfört med min partner. Jag har alltid haft en annorlunda syn på sex jämtemot min partner, men när jag tänker på hur erfaren min partner är så kan jag känna mig svartsjuk, avundsjuk och lite illamående.. Allt på samma gång och jag kan inte fatta varför min partner valde mig framför alla andra personer.
Någon som har varit med om liknande eller någon som har något råd om hur jag kan sluta titta tillbaka på min partners sexuella historia?
Tillägg: Nej trekant skulle jag aldrig vilja prova och bara tanken gör mig illamående och att ha en mental bild på min partner med fler i sängen samtidigt känns lite porrfilmsvarning och gör mig avtänd..
Tips?