• Svar på tråden Vi som är tillsammans med albaner, tråd 3
  • Shtatzënë
    Mummyfied skrev 2010-08-01 17:14:15 följande:
    Hej alla! Här är en till som är gift med en alban!
    Välkommen!!
    Berätta gärna mer för våra nyfikna själar!
  • minskatt

hej hur e de me er alla i sommar värmen?

sj gör jag inte så mkt utanför dörrarna,-) tar väl ett litet tag innan alla nya rutiner sitter hahaha

de hade varit skit kul och träffa er alla nångång....eller?

kram på er

• Shtatzënë
    minskatt skrev 2010-08-04 13:28:35 följande:

sj gör jag inte så mkt utanför dörrarna,-) tar väl ett litet tag innan alla nya rutiner sitter hahaha

kram på er
    Usch jag jobbar på tre jobb=ca 300-350h i månaden hela sommaren.
    Jobbigt som fan men tja... Vi sparar pengar för nästa år ska sonen ha sin syneti i kosovo.
    Stor fest-dyrt lär det bli!
    Men kommer säkert vara värt det! Hoppas jag hahahahaha

Värme?? Här nere e KALLT!!! Blåser som satan regnar typ varje dag och är inte ens läge för t-shirt! Här har jag plockat fram jackorna igen!

Visst är det så att det tar ett tag innan man hittar en fungerande rutin när det kommer in ett nytt litet knyte i familjjen! Hur e det med bröderna? Hur har Elliot reagerat på lillasyster? Benjamin har ju vart med om det innan plus är lite äldre så man kan prata på ett annat sätt!

• PetraD

kram på er
    här är det toppen
    nya rutiner är inte alltid lätta att få in nej, men de kommer (väl)

skulle vara jättekul att träffas, fast vi har ju pratat om det LÄNGE och verkar ju inte hända så mycket på den fronten. men skulle vara superkul
  • pindile

kram på er
    Här e det fint, har varit ledig idag (jobbar annars heltid och skiftjobb). Var ute på kållandsö (typ som skärgården fast i Vänern) och åkt båt och fikat i sommarstugan till ett par bekanta, jättemysigt va det:)

Annars e det mest jobb jobb och tvätt och städ.....e jobbigt alltså o ha två små och att vi båda gör skiftjobb...men men man har ju inget val liksom...

Hur går det med lilla bebben?? hoppas allt e väl..

Ja det vore sååå kul o ses nån gång...men vart bor alla egentligen, har glömt bort vart alla bor...
    Själv bor jag i Lidköping, vid vänern.

kram kram
  • PetraD
    pindile skrev 2010-08-04 22:11:06 följande:
    Här e det fint, har varit ledig idag (jobbar annars heltid och skiftjobb). Var ute på kållandsö (typ som skärgården fast i Vänern) och åkt båt och fikat i sommarstugan till ett par bekanta, jättemysigt va det:)

Annars e det mest jobb jobb och tvätt och städ.....e jobbigt alltså o ha två små och att vi båda gör skiftjobb...men men man har ju inget val liksom...

Hur går det med lilla bebben?? hoppas allt e väl..

Ja det vore sååå kul o ses nån gång...men vart bor alla egentligen, har glömt bort vart alla bor...
    Själv bor jag i Lidköping, vid vänern.

kram kram
    jag bor utanför nässjö, ca 40km från jönköping
  • Shtatzënë

Jag bor i skåne men är flyttbar! Har ju både bil och körkort!
    Skullr gärna hänga med på träff!!
    Och den som har vägarna förbi här får gärna titta in!

• minskatt

de går bra me bebben hon bara sover än så länge Elliot har varit lite svartis men de går bättre för var dag,,benjamin tycker de e jätte kul

jag bor i halmstad och e me flyttbar me bil.-)

• TB1

hej tjejer får man vara med här? är tillsammans med en kosovo-alban sen 2 år tillbaka

Svar på tråden Vi som är tillsammans med albaner, tråd 3