om en man steriliserar sig beror det på att...
ja vad fan tror du?
ja vad fan tror du?
Kunde inte rösta. Jag trodde att det berodde på att han själv inte ville ha fler barn.
Hur steriliserar man någon i smyg? En sterilisering innebär väl en operation (i alla fall i normala fall)? Eller menar du att man skulle "ta saken i egna händer"?
Om man vill ha barn eller inte är helt ens eget beslut. Sen kan det ju bli på annat vis eftersom inga p-medel är 100. Inte vasektomi heller.
HAHAHA! =D
här är bedrövelsen
www.familjeliv.se/Forum-4-51/m50803488.html
Om en man steriliserar sig beror det på att han inte vill ha (fler) barn?
Den ursprungliga diskussionen är en tråd i Sandlådan...vi är väl inte tänkta att ta diskussioner där på allvar, eh?
Men sätt för fan inte en sådan rubrik om du inte vill att folk ska missförstå.
Jag tycker den här omröstingen är skitbra! Det visar hur vissa (män)niskor tänker om kvinnan. Har ni aldrig hört den om den stackars stackars mannen som låg med en kvinna utan kondom och sedan blir kvinnan (hör och häpna!) gravid.
Då påstår mannen att kvinnan har lurat och bedragit honom. Hon har varit lömsk och djävulsk som har blivit gravid med flit bara för att jävlas med honom och lura honom på pengar.... och om de använt kondom så har hon naturligtvis hunnit sticka hål på kondomen under akten när mannnen stängt ögonen i tre skunder, såklart!
Om mannnen generellt tänker på kvinnan på detta fullkomligt paranoida vis, varför skulle han då inte lika gärna kunna få för sig att kvinnan hämtar smörkniven och stereliserar honom i sömnen? Det skulle inte förvåna mig ett skit faktiskt!
Älskar hur så många missar sarkasmen