• Ina w

mjuka byggklossar?(tysta klossar) vart köper man?

Så typiskt hitta precis såna där "tysta klossar" på pippilotta för 159 kr men så har dom ju lagt ner sidan..
    Hittar samma klossar men för överpriset 460 kr + frakt..
    Om dom finns för 159 kr på P.L så borde dom ju finnas på fler ställen...
    Får man länka?

Är det nån som köpt billiga skummplastklossar? butik el på nätet?

° ° °★☆°♥♥☆ ღ♥ Izabell 2oo8-o2-06 ♥ღ ° ° °★bf 25/3-10
  • Svar på tråden mjuka byggklossar?(tysta klossar) vart köper man?
  • Ina w
    Hannah76 skrev 2010-02-17 22:54:58 följande:
    www.lajbansson.se/  (dock inte skummplast..)Köpte precis sånna du menar till vår dotter, och de var inte så dyra. kommer dock inte håg vart.. Och har inte förpackningen kvar.
    ja jag kolla på dom oxå, men är inte dom mes mjuka? om du förstår hur jag menar
  • Hannah76
    Ina w skrev 2010-02-17 22:56:09 följande:
    ja jag kolla på dom oxå, men är inte dom mes mjuka? om du förstår hur jag menar
    Jo jag tror nog det. De är nog inte roliga så länge.

Vart bor du?
  • Ina w
    Hannah76 skrev 2010-02-17 23:00:31 följande:
    Jo jag tror nog det. De är nog inte roliga så länge.Vart bor du?
    nää jag tror inte heller på dom, vi bor i gbg.
  • Ina w

puffar :)

• servetten

om du bor i göteborg så måste du åka till needs4kids på backaplan. de leksaker de inte har finns liksom inte. de har ALLT! jag köpte mjuka klossar där till min son i alla fall. Prova där =)

• mina12
    servetten skrev 2010-03-26 09:16:38 följande:
    om du bor i göteborg så måste du åka till needs4kids på backaplan. de leksaker de inte har finns liksom inte. de har ALLT! jag köpte mjuka klossar där till min son i alla fall. Prova
    Tyvärr är jag aldrig i Göteborg... Men tack ändå!
  • mina12
    MammanZ skrev 2010-03-26 09:32:00 följande:
    Clas Olsson har K's kids mjuka klossar för 249:- Tror även att man kan beställa online, vet dock inte vad frakten blirwww.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=146...Jättefina, köpte samma åt min son i Ullared för 199:- så prisskilladen är inte så stor. Har även sett dem på Barnens Hus men inte kollat priset
    Det är inte sådana klossar jag är ute efter. De jag söker ser i stort sett ut som träklossar, men är tillverkade i "hård" skumplast av något slag.
Svar på tråden mjuka byggklossar?(tysta klossar) vart köper man?