• leia83

Svara Ja eller Nej Del 2

Då kør vi en ny omgång.
    Førsta omgången gick ju super med øver 3000 inlægg så lets go!

Reglerna ær simpla, skriv ett påstående sedan ska næsta person svara om det stæmmer in på den, KOM IHÅG skriv frågor som kan besvaras med JA eller NEJ

Då startar jag

Jag gillar glass

• Svar på tråden Svara Ja eller Nej Del 2
  • Hallonröd

Oj då...nu var jag lite sen... Tröstade lilleman  som var ledsen...

// Bad sound kills good music...
  • Hallonröd
    Aint Your Fairytale skrev 2010-04-09 16:04:20 följande:
    Haha... Blir det affären nästa nu då?! Jag har börjat på boken "14 år till salu", men har inte kommit så långt. Tror jag kommer bli ganska upprörd över den boken.Ska du se på "Så ska det låta" ikväll?
    Nej,  blir nog Talang

Fryser du nu?
  • zazzza

nej, eldar i kaminen för pannan slocknade så de är govärme!

talang!vakul......

föredrar  du mjukisbrallor framförjeans?

livet kräver omväxling
  • zazzza

fairytale, de enda jag har hemma är jordnötter, törs inte åka me bilen den krånglar så inge annat gott får jag o ensam fiskeänka heeela helgen{#lang_emotions_frown}

livet kräver omväxling
  • Aint Your Fairytale
    zazzza skrev 2010-04-09 16:15:26 följande:
    fairytale, de enda jag har hemma är jordnötter, törs inte åka me bilen den krånglar så inge annat gott får jag o ensam fiskeänka heeela helgen
    Ojoj, du har det inte lätt du. *klappar snällt på* {#lang_emotions_cool} *skickar sedan lite av mina chips* {#lang_emotions_dreamer}
  • Hallonröd
    Aint Your Fairytale skrev 2010-04-09 16:13:27 följande:
    .Tycker du jag ska gå till Ö.B. fastän det regnar och skippa cykeln?
    Nej...att cykla går ju fortare {#lang_emotions_wink}

Tycker dy jag ska dammsuga nu...som jag skulle ha gjort för flera timmar sedan egentligen...?..{#lang_emotions_innocent}
  • Aint Your Fairytale
    Hallonröd skrev 2010-04-09 16:22:18 följande:
    Nej...att cykla går ju fortare Tycker dy jag ska dammsuga nu...som jag skulle ha gjort för flera timmar sedan egentligen...?..
    Jag vet, men det regnar ju. :S Orkar inte böka på mig regnbyxor eftersom jag har kjol på mig, hehe. Aja, får se. {#lang_emotions_tongue_out} Det tar inte många minuter att gå dit ändå.

Ja, herregud människa... Hur kan du skjuta på en sådan oerhört viktig sak! {#lang_emotions_surprised}

Ska du göra något speciellt i helgen?
  • Hallonröd
    Aint Your Fairytale skrev 2010-04-09 16:24:16 följande:
    Jag vet, men det regnar ju. :S Orkar inte böka på mig regnbyxor eftersom jag har kjol på mig, hehe. Aja, får se.  Det tar inte många minuter att gå dit ändå. Ja, herregud människa... Hur kan du skjuta på en sådan oerhört viktig sak! Ska du göra något speciellt i helgen?
    Men regnar det mycket då...?

Ja jag vet...hemska jag... {#lang_emotions_wink}....men nu är det gjort...nu ska jag vaska av golven också {#lang_emotions_smile}

Nej inget specilelt i helgen

Känner du någon som fyller år i nästa vecka?
  • Aint Your Fairytale
    Hallonröd skrev 2010-04-09 16:44:09 följande:
    Men regnar det så mycket då...?Ja jag vet...hemska jag... ....men nu är det gjort...nu ska jag vaska av golven också Nej inget specilelt i helgenKänner du någon som fyller år i nästa vecka?
    Ganska så mycket... {#lang_emotions_tongue_out}

Hehe, men så bra att du fått dammsuget nu då så du slipper skjuta på det mer.

Ja, en bekant fyller den 18/4.

Gillar du Angelina Jolie som skådis?
Svar på tråden Svara Ja eller Nej Del 2