• leia83

Svara Ja eller Nej Del 2

Då kør vi en ny omgång.
    Førsta omgången gick ju super med øver 3000 inlægg så lets go!

Reglerna ær simpla, skriv ett påstående sedan ska næsta person svara om det stæmmer in på den, KOM IHÅG skriv frågor som kan besvaras med JA eller NEJ

Då startar jag

Jag gillar glass

• Svar på tråden Svara Ja eller Nej Del 2
  • zazzza

nja, jag föredrar att använda färsk;)

ska du se talang i kväll?

livet kräver omväxling
  • zazzza
    Aint Your Fairytale skrev 2010-04-30 17:24:09 följande:
    Haha... Missförstå mig rätt... jag har aldrig varit full, så jag kan inte ha gjort något dumt utan att veta om det. Men menade att vad jag minns så har jag inte gjort nåt sånt, hehe.
    hmm, trodde bratty mena når dumt OAVSETT fylla eller ej;)
    livet kräver omväxling
  • Hallonröd

Ja för det verkar inte bli något "majbraseväder" här

Har du vattnat dina krukväxter idag?

// Bad sound kills good music...
  • zazzza
    zazzza skrev 2010-04-30 17:29:50 följande:
    hmm, trodde bratty mena når dumt OAVSETT fylla eller ej;)
    för pengar,alltså..när jag såg inlägget sa jag till min gubbe, ja man kanske skulle lyfta på kjolen o tjäna lite pengar, men du har ju inte kjol sa han...nej, men DIN kjol!  tycker nämligen att hans kalsonger ser ut som kjolar, urtvättade som tappat formen...
    livet kräver omväxling
  • Aint Your Fairytale
    zazzza skrev 2010-04-30 17:31:43 följande:
    för pengar,alltså..när jag såg inlägget sa jag till min gubbe, ja man kanske skulle lyfta på kjolen o tjäna lite pengar, men du har ju inte kjol sa han...nej, men DIN kjol!  tycker nämligen att hans kalsonger ser ut som kjolar, urtvättade som tappat formen...
    HAHAHAHA... *asg*
  • zazzza

nej

fairytale,tror jag är lite tröög i kväll;) fattar nada{#lang_emotions_tomte}

har du pruttat i en kopp ngn gång?(det låter skitkul! har ni tråkigt så prova)

livet kräver omväxling
Svar på tråden Svara Ja eller Nej Del 2