• leia83

Svara Ja eller Nej Del 2

Då kør vi en ny omgång.
    Førsta omgången gick ju super med øver 3000 inlægg så lets go!

Reglerna ær simpla, skriv ett påstående sedan ska næsta person svara om det stæmmer in på den, KOM IHÅG skriv frågor som kan besvaras med JA eller NEJ

Då startar jag

Jag gillar glass

• Svar på tråden Svara Ja eller Nej Del 2
  • Aint Your Fairytale
    Hallonröd skrev 2010-05-02 16:05:43 följande:
    Nej (Varför bytte du bort det nicket förresten? )Gillar du kebabrulle?
    Därför att jag inte ville heta det. {#lang_emotions_tongue_out} Jag tog bara ett när jag registerade mig igen, men kände att jag hellre ville heta Ain't your fairytale, som jag har hetat på msn i säkert 5-6 år och verkligen har fastnat för. {#lang_emotions_sunny} Det är en låt av min favorithårdrocksgrupp by the way.

Nej, både jag och sambon är vakna.

Gillar du skorpor?
  • Blitz

Ja, fast jag har inte köpt hem de på flera år.

Brer du smör på "rätt" sida av knäckebrödet, de vill säga den skrovligaste o mörka sidan?

• Hallonröd
    Aint Your Fairytale skrev 2010-05-02 16:11:08 följande:
    Därför att jag inte ville heta det.  Jag tog bara ett när jag registerade mig igen, men kände att jag hellre ville heta Ain't your fairytale, som jag har hetat på msn i säkert 5-6 år och verkligen har fastnat för.  Det är en låt av min favorithårdrocksgrupp by the way. Nej, både jag och sambon är vakna.Gillar du skorpor?
    Ok...{#lang_emotions_wink}

Ja, vi ska snart ut och gå ens väng ungarna och jag

Ska du ta ett bad ikväll?
    // Bad sound kills good music...
  • Hallonröd
    Blitz skrev 2010-05-02 16:12:53 följande:
    Ja, fast jag har inte köpt hem de på flera år.Brer du smör på "rätt" sida av knäckebrödet, de vill säga den skrovligaste o mörka sidan?
    Det är inte alls rätt sida {#lang_emotions_yell} 
  • Blitz

Ja, speciellt nu, hinkar i mig mjölk,, kanske med en knäckemacka med smöret på rätt sida {#lang_emotions_tongue_out}

Har du träffat nån som är väldigt lik dig till utseendet?

• Hallonröd
    Blitz skrev 2010-05-02 16:30:12 följande:
    Ja, speciellt nu, hinkar i mig mjölk,, kanske med en knäckemacka med smöret på rätt sida Har du träffat nån som är väldigt lik dig till utseendet?
    *hahahaha*

Nej

Tycker du om stekt panerad torsk?
Svar på tråden Svara Ja eller Nej Del 2