Inlägg från: kokosnötmjölk |Visa alla inlägg
  • kokosnötmjölk

Nej, det är rent ut sagt åt helvete. Dock kommer jag ändå ihåg vissa (oviktiga!) saker... 

Är mest hemma om dagarna? 

• kokosnötmjölk

Ja! När jag väl fattade hur den fungerade så är jag fast. Dock är det lite jobbigt att vara inne på den genom mobilen, så då skriver jag i mobilversionen av nya FL. Den är dock väldigt jobbig, minst sagt...

Folk generellt har mycket fördommar?

• kokosnötmjölk

Nej det tror jag inte. 

Sover med smycken på?  

flygrl: Vad tråkigt att höra (läsa?) att du också har problem med sömnen :/ 

• kokosnötmjölk

Aa, helt ok var den men den hade kunna vara bättre.

Har du många syskon?

flygrl: Jag hoppas att det är övergående för dig, eller att du kan få hjälp med sömnen på ett eller annat sätt :)

• kokosnötmjölk

Nej 

Är ofta vaken om nätterna? 

flygrl: Jag lider med dig och vet hur det känns att ha problem med sömnen, har ju själv stora sömnproblem... 

• kokosnötmjölk

Nej 

Mött en björn i skogen? 

flygrl: Ja, vi får verkligen hoppas att det blir bättre. Kanske lite privat, så ignorera om du inte vill svara, har du någon gång sökt vård för att eventuellt kunna få hjälp med sömnproblemen? De brukar kunna ge en hel del typ vardagliga tips, och för vissa personer fungerar det (det är ändå inte allt för avancerade saker, och jag förstår absolut att det inte fungerar för alla, för mig fungerar ingenting helt, inte ens mediciner)  

Svar på tråden Svara Ja eller Nej Del 2