• leia83

Svara Ja eller Nej Del 2

Då kør vi en ny omgång.
    Førsta omgången gick ju super med øver 3000 inlægg så lets go!

Reglerna ær simpla, skriv ett påstående sedan ska næsta person svara om det stæmmer in på den, KOM IHÅG skriv frågor som kan besvaras med JA eller NEJ

Då startar jag

Jag gillar glass

• Svar på tråden Svara Ja eller Nej Del 2
  • frukarlssonn

nej

har du bokat en solsemester?

♥ Olivia 090610 & Bf nov ♥
  • Aint Your Fairytale
    Lena2008 skrev 2010-05-11 19:33:27 följande:
    Jag övar mig på att vara uppe lite längre  Jag kanske ser på "Ugly Betty", beror på vad som sker här hemma... Äter du flingor till frukost?
    Jasså okej... Själv har jag varit förlamande trött sista veckan. {#lang_emotions_foot_in_mouth} Men jag orkar sällan vara uppe sent annars heller. Är väl en åldersgrejj!

Nej, jag har knappt pengar till att leva för...

Brukar du gå och lägga dig senast kl. 22 på vardagar?
  • Lena2008
    Aint Your Fairytale skrev 2010-05-11 20:46:40 följande:
    Jasså okej... Själv har jag varit förlamande trött sista veckan.  Men jag orkar sällan vara uppe sent annars heller. Är väl en åldersgrejj! Nej, jag har knappt pengar till att leva för... Brukar du gå och lägga dig senast kl. 22 på vardagar?
    Så du menar att om ett par månader ska jag oxå börja somna tidigare, för du är väl 31 år nu eller? {#lang_emotions_tongue_out}
    Nej, jag lägger mig alltid runt 23, jag sover middag i två timmar på eftermiddagen {#lang_emotions_surprised}
    Går du till tandläkaren minst en gång per år?
  • Aint Your Fairytale
    Lena2008 skrev 2010-05-11 21:20:59 följande:
    Så du menar att om ett par månader ska jag oxå börja somna tidigare, för du är väl 31 år nu eller?  Nej, jag lägger mig alltid runt 23, jag sover middag i två timmar på eftermiddagen  Går du till tandläkaren minst en gång per år?
    Jag har iaf varit jättetrött på kvällarna sista året ungefär. Sen om det är en åldersgrej vet jag inte, men tippar på det. Japp, jag fyllde 31 år 1/5.

Ja, på ett ungefär. Jag går när de kallar mig.

Vet du vart mina seaband är? (Jag hittar dem inte och behöver dem mot mitt illamående)
  • Lena2008
    Aint Your Fairytale skrev 2010-05-11 21:27:52 följande:
    Jag har iaf varit jättetrött på kvällarna sista året ungefär. Sen om det är en åldersgrej vet jag inte, men tippar på det. Japp, jag fyllde 31 år 1/5. Ja, på ett ungefär. Jag går när de kallar mig. Vet du vart mina seaband är? (Jag hittar dem inte och behöver dem mot mitt illamående)
    Funkar seabandet? Jag har funderat på att köpa ett.
    Nej, jag vet inte vart ditt seaband finns {#lang_emotions_smile}
    Har du varit och handlat idag?
  • Bluemint

Nej, har inte så kraftig hårväxt. Men om jag ska visa upp dem någorlunda offentligt så åker hyveln fram!

Har du några plastblommor hemma?

• Yn84

Nej, men väldigt många levande

Ska du göra nåt speciellt nu när det blir långhelg?

Svar på tråden Svara Ja eller Nej Del 2