Inlägg från: Aint Your Fairytale |Visa alla inlägg
  • Aint Your Fairytale

Svara Ja eller Nej Del 2

Lena2008 skrev 2010-05-04 09:08:59 följande:
    Med lite socker  Vilket påminner mig om att rabarbern snart är mogen i trädgården, ser fram emot att baka paj och koka saft  Brukar du alltid sitta på samma plats vid köksbordet?
    Utan något var det ju och äta dem som de är.

Nej, vi använder nästan aldrig köksbordet, haha. {#lang_emotions_cool}

Skiner solen hos dig?
  • Aint Your Fairytale
    Lena2008 skrev 2010-05-04 09:21:44 följande:
    Du skrev inte utan något  Solen skiner! Poppar du popcorn i gryta ibland?
    Jag skrev "äta dem bara som de är"... Det borde tolkas som utan något på tycker jag.

Nej, jag har aldrig poppat popcorn i kastrull.

Blev du väckt före 5 imorse?
  • Aint Your Fairytale
    Aint Your Fairytale skrev 2010-05-04 09:25:01 följande:
    Jag skrev "äta dem bara som de är"... Det borde tolkas som utan något på tycker jag. Nej, jag har aldrig poppat popcorn i kastrull.Blev du väckt före 5 imorse?
    Eller jo, om jag varit med pappa när han gjort det när jag var liten. Men jag har nog aldrig gjort det själv. Tycker det är lite läskigt, haha. {#lang_emotions_dreamer}
  • Aint Your Fairytale

Nej, jag är inte så mycket för att sola. Och sedan har jag hudsjukdomen vitiligo som gör att jag har en massa vita pigmentsfläckar överallt. Och ju mer brunbränd jag blir, desto mer syns de, så jag undviker så mycket som möjligt att vara längre tid i solen.

Gillar du Rihanna's "Umbrella"?

• Aint Your Fairytale
    Blitz skrev 2010-05-04 15:55:29 följande:
    Nej, jag gillar ingen av dom faktiskt.. Fast blomkål med skinkstuvning äter jag så de blir den.Har du skickat sms fel nångång?
    Nu svarade du väl ändå inte på min fråga om cocostoppar?!
    Tror du svarat på frågan om blomkål och broccoli. {#lang_emotions_sealed} Och det blir ju fel...

Nja, jag går helst ut med lite snyggare kläder än mjukisbyxor. Det är sådant som passar bäst hemma eller på gymmet.

Har du en blogg?
Svar på tråden Svara Ja eller Nej Del 2