Inlägg från: Aint Your Fairytale |Visa alla inlägg
  • Aint Your Fairytale
    Lena2008 skrev 2010-05-11 18:55:30 följande:
    Jag älskar Subway!  Nej, jag gillar inte kräldjur. Vill du ha tillbaks den lediga dagen annandag pingst?
    Jag med, och bara för att jag inte ska till stan så blev jag ju sugen på Subway.

Ja, hellre röd dag då än på 6/6. Dumt påhitt tycker jag.

Ska du äta middag nu?
  • Aint Your Fairytale
    Lena2008 skrev 2010-05-11 19:33:27 följande:
    Jag övar mig på att vara uppe lite längre  Jag kanske ser på "Ugly Betty", beror på vad som sker här hemma... Äter du flingor till frukost?
    Jasså okej... Själv har jag varit förlamande trött sista veckan. {#lang_emotions_foot_in_mouth} Men jag orkar sällan vara uppe sent annars heller. Är väl en åldersgrejj!

Nej, jag har knappt pengar till att leva för...

Brukar du gå och lägga dig senast kl. 22 på vardagar?
  • Aint Your Fairytale
    Lena2008 skrev 2010-05-11 21:20:59 följande:
    Så du menar att om ett par månader ska jag oxå börja somna tidigare, för du är väl 31 år nu eller?  Nej, jag lägger mig alltid runt 23, jag sover middag i två timmar på eftermiddagen  Går du till tandläkaren minst en gång per år?
    Jag har iaf varit jättetrött på kvällarna sista året ungefär. Sen om det är en åldersgrej vet jag inte, men tippar på det. Japp, jag fyllde 31 år 1/5.

Ja, på ett ungefär. Jag går när de kallar mig.

Vet du vart mina seaband är? (Jag hittar dem inte och behöver dem mot mitt illamående)
  • Aint Your Fairytale
    Lena2008 skrev 2010-05-11 21:35:13 följande:
    Funkar seabandet? Jag har funderat på att köpa ett. Nej, jag vet inte vart ditt seaband finns  Har du varit och handlat idag?
    Efter mycket letande hittade jag dem. Hmm, de funkar lite si och så. Ibland känns det som det mildras, ibland inte. Jag provade gurka igår och det hjälpte faktiskt. Bra för mig som ofta mår illa p.g.a. magkatarren.

Ja, jag skulle kunna adoptera.

Skiner solen för fullt hos dig?
  • Aint Your Fairytale
    Lena2008 skrev 2010-05-12 09:15:08 följande:
    Konstigt, jag måste kräkas när jag ätit gurka, min mage klarar inte gurka alls. Nej, jag har ingen graviditetsbok, jag började blogga i höstas, men har kommit av mig helt. Brukar du skicka kort när någon fyllt år?
    Jasså okej.

Nej, inga kort som skickas.

Behöver du åka till affären idag?
Svar på tråden Svara Ja eller Nej Del 2