• leia83

Svara Ja eller Nej Del 2

Då kør vi en ny omgång.
    Førsta omgången gick ju super med øver 3000 inlægg så lets go!

Reglerna ær simpla, skriv ett påstående sedan ska næsta person svara om det stæmmer in på den, KOM IHÅG skriv frågor som kan besvaras med JA eller NEJ

Då startar jag

Jag gillar glass

• Svar på tråden Svara Ja eller Nej Del 2
  • Blitz

Ja på dagis gjorde jag en.

Minns din första kyss?

(va på dejt me en kort kille o skulle va rolig, så ja sa att eftersom han e så kort blir de väl billigare om han handla kläder på barnavdelningen. Vi sågs inte mer igen, fast de gjorde inget för han va ingen rolig ändå DrömmerTungan ute)

• Bluemint

Haha, stackarn!

Ja, jag minns den!

(Nu blir det sängen och sova.)

Är du bra på att rita?

• Blitz

äh han va ju humörlös Tungan ute

Jo jag e faktiskt väldigt bra på att teckna, tyvärr gör ja de inte längre..

Sov gott.. Ska fixa en nattmacka jag..

Är du intresserad av det kungliga bröllopet?

• Lena2008

Nej, inte precis. Men jag kommer titta på det på TV.

Tycker du att värmen börjar bli jobbig nu? 

• Aint Your Fairytale

Ja ibland. Cool Det beror lite på vad det gäller. Att ta tag i saker hemma kan jag vara dålig på och hellre göra roligare saker, men att jag tex aldrig skulle ta bussen till jobbet (förutom vid massa regn, o.s.v.) utan då cyklar jag. Så det beror som sagt lite på vad det är...

Gillar du Marie Picasso?

• målar havet blått

ja har inget emot henne iallafall......men ingen jag skulle köpa en skiva av....

har du tokskrattat(fnissat) ngn gång i skolan på en lektion så du blev utkastad?

• målar havet blått

Ja på träslöjden när jag hade limmat fast Majjens stövlar i golvet.............

gillar du att läsa böcker?

• Aint Your Fairytale
    målar havet blått skrev 2010-06-03 10:04:51 följande:
    Ja på träslöjden när jag hade limmat fast Majjens stövlar i golvet.............

gillar du att läsa böcker?
    Haha, vad snällt.

Ja, läsa är skoj. Det går i perioder för mig. Just nu lyssnar jag på en cd-bok som heter "Orkestergraven" av Unni Lindell. Min favoritförfattare som skriver superbra kriminalromaner. Drömmer

Ska du jobba idag?
Svar på tråden Svara Ja eller Nej Del 2