Inlägg från: Mamaobabba |Visa alla inlägg
  • Mamaobabba

Svara Ja eller Nej Del 2

jag var vig.. nu är jag äldre..

Är du allergisk mot något?

• Mamaobabba
    spöke skrev 2010-06-18 11:45:19 följande:
    ja, massor

har du dubbelhaka?
    Nej, hade det inte ens när jag var som störst.. Mina valkar sitter på andra ställen!
    Aint Your Fairytale skrev 2010-06-18 11:46:16 följande:
    Ja, massa saker...  Mjölk, pollen, pälsdjur, tomat, apelsin, trycksvärta, starka medel och parfymer, parfymerade tvätt- och sköljmedel, cigarettrök, m.m.

Gillar du Black Eyed Peas?
    Oj, det var mycket..! (tål inte heller kiwi, å det ser så gott ut! )

Japp, dem gillar jag skarpt!

Spelar du något instrument?
  • Mamaobabba

Ojdå.. Lite virrig.. Sorry!

Ja, men nu får det solblekas lite..

Gillar du att bada i havet?

• Mamaobabba

Har typ samma, gillar havet så länge jag bottnar men sen suger det till i magen.. huvva.

Nej, jag åker buss eller får skjuts, har inget körkort än. Men, det ska införskaffas snarast!

Gillar du att flyga?

• Mamaobabba
    Aint Your Fairytale skrev 2010-06-19 10:50:36 följande:
    Ja, och vissa saker är jobbiga att vara allergisk mot, speciellt mjölk då jag måste läsa på ALLT i affären, fråga varje resturang, tänka på att det inte innehåller minsta grejj som kan vara gjort på mjölk som skummjölkspulver, helmjölkspulver, vassle, kesein, gräddfil, creme fraiche, grädde, fil, yoghurt, ost, o.s.v.

De som bara är laktosintoleranta ska vara väldigt glada för det!
    Åh, ja fy vad jobbigt det låter! Speciellt mjölk som verkligen finns i så mycket..
    Funkar inte med Lactras? Eller är det själva mjölkproteinet som du är allergisk mot??

Jag har varit överkänslig mot baljväxter och nötter.. Men, det verkar ha vuxit bort! Jäjj! (Ja, jag är knasig och provar ibland.. Har inte reagerat så starkt innan heller, bara lite kli och obehag..)
    Så nu mjölar jag i mig nötter!
  • Mamaobabba
    carolinae skrev 2010-06-19 16:51:38 följande:
    Ja

Vågar vägra kungabröllop idag!!!!?
    Jajjemen! Skulle inte falla mig in att slösa min tid på det. De får gärna gifta sig, men jag är inte intresserad..

Har du varit utomhus idag?
Svar på tråden Svara Ja eller Nej Del 2