• leia83

Svara Ja eller Nej Del 2

Då kør vi en ny omgång.
    Førsta omgången gick ju super med øver 3000 inlægg så lets go!

Reglerna ær simpla, skriv ett påstående sedan ska næsta person svara om det stæmmer in på den, KOM IHÅG skriv frågor som kan besvaras med JA eller NEJ

Då startar jag

Jag gillar glass

• Svar på tråden Svara Ja eller Nej Del 2
  • Aint Your Fairytale
    Hallonröd skrev 2010-07-30 14:25:50 följande:
    Ja jag gillar och har alltid gjort Flört Iofs aldrig köpt nån skiva...men ändå...

Ska du göra någt speciellt i helgen?
    Hans låtar är bra... Lyssnar nu på "För kärlekens skull"... *Underbart bra* Solig

Nej, jag är själv hemma i helgen och ska försöka äta mera (och må bättre) när ICA levererat maten senare idag.

Brukar du hälsa på dina föräldrar ofta (om de lever)?
    GRAVID v.16 - Mått illa varje dag i 11v - Minus 6,5kg // www.thecharmedone.blogg.se
  • Hallonröd

Nej så ofta blir det inte...de (mamma & styvfar) bor inte i samma stad som mig...iofs bara ca. 2,5 mil bort men blir inte så ofta ändå...har man inte bil så blir det inte så ofta. Men de är själva väldigt dåliga på att hälsa på sina barn & barnbarn...förutom hans barn och nu har ena dottern fått barn så nu har han ett "riktigt" barnbarn, dit går det bra att åka oftare Rynkar på näsan Min riktiga pappa är död sedan 8 år   (mamma & pappa skilde sig när jag var 16 år)

Faan det blev en halv novell detta...nästan....*hahahahahaha*

Är du törstig?

// Bad sound kills good music...
  • VirrigaVerna

Nej det blir inte så ofta då de bor långt bort

Har du varit utomlands i år?

Många människor behöver man inte parodiera. Det räcker med att citera dem.
  • Bluemint

Nej, jag är inte så törstig och ja jag har varit i Thailand och i Skottland.

Ska du åka utomlands i år?

Svar på tråden Svara Ja eller Nej Del 2