Inlägg från: Aint Your Fairytale |Visa alla inlägg
  • Aint Your Fairytale

Svara Ja eller Nej Del 2

Ja, det har väl hänt alla någon gång att det bildats kö när man varit på en offentlig toalett. Men jag har aldrig direkt suttit på toa hur länge som helst.

Tycker du om Brooke Hogan?

• Aint Your Fairytale

Ja, solpuder, men det är bara för att jag har min hudsjukdom som gör att jag har vita fläckar lite överallt på kroppen. Så jag använder solpudret under ögonen och runt munnen framförallt.

Gillar du tårta där man mosar dajm och banan i grädden? (Det är supergott... önskar jag tålde!)

• Aint Your Fairytale
    Aint Your Fairytale skrev 2010-06-18 11:46:16 följande:
    Ja, massa saker...  Mjölk, pollen, pälsdjur, tomat, apelsin, trycksvärta, starka medel och parfymer, parfymerade tvätt- och sköljmedel, cigarettrök, m.m.

Gillar du Black Eyed Peas?
    Glömde kiwi...
  • Aint Your Fairytale
    Mamaobabba skrev 2010-06-18 12:28:07 följande:
    Nej, hade det inte ens när jag var som störst.. Mina valkar sitter på andra ställen!
    Aint Your Fairytale skrev 2010-06-18 11:46:16 följande:
    Ja, massa saker...  Mjölk, pollen, pälsdjur, tomat, apelsin, trycksvärta, starka medel och parfymer, parfymerade tvätt- och sköljmedel, cigarettrök, m.m.

Gillar du Black Eyed Peas?
    Oj, det var mycket..! (tål inte heller kiwi, å det ser så gott ut! )

Japp, dem gillar jag skarpt!

Spelar du något instrument?
    Ja, och vissa saker är jobbiga att vara allergisk mot, speciellt mjölk då jag måste läsa på ALLT i affären, fråga varje resturang, tänka på att det inte innehåller minsta grejj som kan vara gjort på mjölk som skummjölkspulver, helmjölkspulver, vassle, kesein, gräddfil, creme fraiche, grädde, fil, yoghurt, ost, o.s.v.

De som bara är laktosintoleranta ska vara väldigt glada för det!
  • Aint Your Fairytale
    Aint Your Fairytale skrev 2010-06-19 10:50:36 följande:
    Ja, och vissa saker är jobbiga att vara allergisk mot, speciellt mjölk då jag måste läsa på ALLT i affären, fråga varje resturang, tänka på att det inte innehåller minsta grejj som kan vara gjort på mjölk som skummjölkspulver, helmjölkspulver, vassle, kesein, gräddfil, creme fraiche, grädde, fil, yoghurt, ost, o.s.v.

De som bara är laktosintoleranta ska vara väldigt glada för det!
    *kasein
Svar på tråden Svara Ja eller Nej Del 2