Inlägg från: Aint Your Fairytale |Visa alla inlägg
  • Aint Your Fairytale
    Hallonröd skrev 2010-07-23 11:47:10 följande:
    Ja..men tyvärr kommer jag inte dit så ofta, man måste åka båt dit och jag har ingen. Brorsan m. familj vill vara där själva tydligen och struntar i att erbjuda mig att få följa med ...har slutat fråga om jag och barnen kan få följa med. När pappa levde så kunde jag åka med honom men nu så  blir som det blir...5 år sedan jag var där sist

Är det mulet hos dig?
    Men gud, vad oschysst av din bror... Förstår verkligen att du känner dig besviken.

Ja, det kan man nog säga. Eller iaf en massa tjocka vitgråa moln.

Brukar du köpa mycket vattenmelon på sommaren?
    GRAVID v.15 - Mått illa varje dag i 10v - Minus 7,5kg än så länge! // www.thecharmedone.blogg.se
  • Aint Your Fairytale
    Hallonröd skrev 2010-07-23 11:59:06 följande:
    Ja...är ju uppvuxen där och skulle så gärna vilja ge mina barn detta också....att de skulle få vara där lite grann iallafall om somrarna.. ..bada, fiska etc. ...men men. Svägerskan är ju inte sen heller att påpeka när de varit där med ett jävla flin på läpparna  Hon vet hur mycket jag älskar stället...hennes föräldrar och syskon får minsann vara där men inte jag och mina barn
    Du har all rätt att vara förbannad och besviken!

Nej, men jag behöver verkligen äta. Vet bara inte vad, då det mesta inte går.

Gillar du att se på bandy?
    GRAVID v.15 - Mått illa varje dag i 10v - Minus 7,5kg än så länge! // www.thecharmedone.blogg.se
  • Aint Your Fairytale
    Hallonröd skrev 2010-07-23 12:19:31 följande:
    Trist...hoppas illamåendet ger med sig nån gång

Nej, bandy är inte kul...

Har temperaturen sjunkit hos dig? (ute alltså)
    Tack, jag blir fan galen på det här... Hur länge ska man orka, fysiskt och psykiskt?!
    Blir knäckt av det här!

JA, såååå skönt. Det är typ 16 grader bara, nice.

Har du en storasyster?
  • Aint Your Fairytale
    Hallonröd skrev 2010-07-23 12:35:10 följande:
    Ja men du får försöka...du får något fint i slutändan iallafall Flört Men förstår att det är jobbigt Hjärta

Jo, men ibland undrar jag om det är värt det. Missförstå mig rätt... att få barn är ju det jag vill helst, men till vilket pris liksom. Nu är jag bara deprimerad, blä.

Det gör jag säkert, vet inte om jag hört eller hur den går. Är det deras nyaste?

Gillar du kräm och mjölk?

• Aint Your Fairytale
    Hallonröd skrev 2010-07-23 12:47:37 följande:
    Jo jag förstår hur du menar....håller tummarna för att det går över snart!!!

Ja, kräm & mjölk är gott

Har du ätit glass idag?

Nej, men jag beställde en ny 15-packlåda med Piggelin från ICA som kommer senare idag. Tungan ute

Har du kusiner på både din pappas och mammas sida?

Svar på tråden Svara Ja eller Nej Del 2