C6/T6 = otrohet?
Hej alla! här verkar det ju finnas svar på de flesta frågor och undringar. Jo, ibland känner jag mig, som de flesta, lite småsugen då frugan jobbare eller är borta på annat. Oftast, om sanningen skall fram, blir det en liten skönt fantasi eller kanske lite onani till nått porrit här på nätet. Ibland får jag lite dåligt samvete efteråt för jag misstänker att hon inte alls skulle uppskatta om hon viste att jag 'smygtittade' på porr. Tankarna går också vidare till att involvera någon annan person med i mina fantasier genom exempelvis ett mysigt telefonsamtal eller små flörtiga msn-meddelanden. Men kan inte förlika mig med mig själv om det är otrohet eller inte. Är det otrohet om man delar med sig av sina fantasier eller fantiserar tillsammans med någon annan? Är det nån skillnad på att skriva/läsa små erotiska mess som att läsa andras erotiska noveller och är det otrohet era ögon? Och var hittar man någon att skriva till eller ringa så här mitt på dagen? Tack om nån kan hjälpa mig att förstå. kramar.