• Burlesque

C6/T6 = otrohet?

varmakramar skrev 2010-02-18 11:55:42 följande:
    Tackar för responsen, även om svaren inte är helt entydiga. Klart är att frugan bör vara delaktikig eller åtminstånde vetandes om mitt handlande. Dock skulle hon bli besviken på mig och minst sagt upprörd om jag förde det på tal, så jag spar oss detta. Får börja med att publicera lite egenskrivna erotiska berättelser/noveller på nätet och njuta av vetskapen att någon kanske läser det och dessutom gillar det.
    Det finns inga "entydiga svar" när det handlar om relationer (oavsett vad för relation). Bara du och din fru vet/borde komma fram till, vad som är okej och inte, gemensamt.
    Får du dåligt samvete? Vet du att det skulle såra henne? Ja, då kanske du inte borde, Och som någon annan skrev, vänd på det, hur skulle du tycka/tänka om hon gjorde det samma? Skulle det vara okej för dig? Ta upp det med henne, så lär du få ett mycket klarare svar än vad du kommer få av en drös okänt folk utan minsta insikt i Ert förhållande.

Jag personligen skulle inte uppskatta om min parter hade cyber- och/eller telefonsex med någon annan, jag skulle se det som otrohet tror jag. Men det är det ju verkligen inte alla som gör :)
    Porrtittande däremot tycker jag absolut är okej, då du tittar på någon utan någon som helst "kontakt" med en annan människa. Jag ser skillnad på att fantisera och att leva ut fantasier med någon annan än ens partner. Sån är jag :)
Svar på tråden C6/T6 = otrohet?