• UPC

stora bröst

Tomtom skrev 2010-02-22 18:19:30 följande:
    Men beror inte det mycket på vilken typ av bh du har?
    det är svårt att hitta bra bh-för stora tuttar..
    Men det viktiga är ett bra stöd! annars kommer inte ryggen klara av det. Sedan är det bra om man tränar ryggen lite mer..

Men det viktigt ligger att man köper rätt, och tröjer kan ser olika ut beroende på bh, hur tröjan syd..osv!!
  • UPC
    Anonym (B-kupa) skrev 2010-02-22 18:53:14 följande:
    Vad räknas som stora bröst?
    Jag tror det ligger delvis i betraktarens ögon!
  • UPC
    Maryestelle01 skrev 2010-02-22 19:19:17 följande:
    Nope...HM är värst..Dom gör kläder för modeller med minituttar. Eftersom jag har sillisar så behöver jag egentligen ingen BH alls...då som sitter där som ska i alla fall. Men det är så typiskt..när jag hade A så  fyllde jag inte ut, nu när jag har D får dom inte plats.. Hur F-n ska man se ut menar modeskaparna då?
    Klart.. det kan bli så.. tajt över bröskorgen.. sedan lös över magen.. känner igen det...
    *suckar*
  • UPC
    Kajak skrev 2010-02-22 19:53:35 följande:
    Precis, min lillsyster som är ca 158 cm och har 65 eller 70 runt bröst men kupan är typ FF eller vad det nu finns... så många ofta RÅstirrade på henne om hon skulle ha linne eller en t-shrit på sig om sommar. Det trivs hon absolut inte. Så hon gick nästan som en gammal tant med framböjd axlarna.Hon hade alltid svårt att hitta en bra BH, så hon fick ofta åka till Sundsvall för att det finns en bra affär med BH som passar henne. Kan kosta ca 600kr per st.Så hon tjatade till bröstoperation och så hon fick en tid i hösten 2008.Idag tyckte hon det är såååå billigt att kunna köpa 2 ST bh för 500kr...eller kunna ta vilken tröja som helst och så satt den fin på henne oavsett hur urringen ser ut.Idag går hon rakryggad med axlarna bakåt.Det syns att hon mår bättre.Just nu är hennes största rädsla att bröstet fortsätter växer trots hon var bara 25 år då hon bröstoperat sig.
    Tjenare :)
    Håller med.. jag är i samma längd som henne.. *jag vet att människor glor*
    Jag har tränat sedan jag var 17år och sedan så höl jag upp och då har jag stärkt min rygg väldigt mycket.

Jag är glad att jag tränade som sagt för att kunna hålla uppe det och sedan att inte falla i hop!
    Sedan till bh.. Ja, vet.. jag hade väldigt svårt att se de som en positiv sak..när jag var yngre.. man ville ju liksom ha lika söt bh som de andra.

Men jag har svårt att hitta kläder idag med.. för det passa på ena stället sedan inte det andra..
    Suck...Då kanske man får åka till sunsdvall ;) *ler*

tackar för inlägget!
  • UPC
    Disan skrev 2010-02-23 15:15:25 följande:
    anonym: Okej Inte för att du har sett mina, men ja, sååå himlans ugly är de inte
    bra sagt där!
  • UPC
    Anonym skrev 2010-02-23 14:02:20 följande:
    Uuhhh behåll det för dig själv! Hela omgivningen behöver inte se dem
    Anonym skrev 2010-02-23 14:57:19 följande:
    Stackars!!

Herregud om hon är nöjd med sina bröst så låt henne vara det!
    Alla har olika åsikter där.. Finns människor som gillar små sedan finns det människor som gillar stora!!

Smaken är delad!!
    Det är likadant som jag ska kritisera något du är stolt över..
    det hade räkt om du hade sagt att du gillar inte stora bröst! eller hur!!
  • UPC
    Anonym skrev 2010-02-23 20:36:29 följande:
    Vad?!! Jag säger ju bara att att det är typiskt feta människor att tycka så!!!!   Vad är det jag kritiserar tycker du??? Vad är det som gör min åsikt mindre värd än någon annans här???
    det klart du har rätt till dina åsikter men... du behöver inte nedvärdera!
  • UPC
    Anonym (Sanna) skrev 2010-02-25 20:46:00 följande:
    Jag tänker också "göra mig av med" mina när jag är klar med barnafödandet. Är uppe i HH-kupa (är 1.75 lång, väger 72kg och tränar mkt så jag är INTE tjock)  nu och det är f-n inte kul. Jag har aldrig gillat att ha urringat eller gå i bikini just för att killarnas blickar har en tendens att hamna i en viss nivå. Och skulle man någon gång ta på sig en klänning med urringning så får man istället onda blickar av tjejer som tror att man gör sig till, trots att de har likadana kläder själva. Kan jag rå för att jag har mer "fyllning"??För mig finns det bara minus med stor byst och det gör mig så ont när tjejer som är jättefina går och opererar sig, särskilt om man tränar mycket! Varför vill man frivilligt ha mer att kånka på när man inte behöver? Om man tex. tränar löpning som jag gör så är de garanterat bara i vägen. Jag har fått en operation beviljad en gång när jag var yngre och tror inte det blir några problem sen heller. De har inte direkt blivit mindre och den här gången tänker jag inte fega ur!
    Det är viktigt att man är nöjd med sina bröst!
    Och det spelar ingen roll om de är stora eller små.

Viktigt att man är bekväm!
  • UPC
    Anonym skrev 2010-03-01 19:51:30 följande:
    Jag har stora och perfekta bröst och min största behållning av dem är att veta att män trånar efter dem utan att någonsin, ever, kunna få ta eller ens se mer av dem. Det känns bra.
    OM man är nöjd med sina bröst så är det bra ju. Men jag tycker det är viktigare att jag är nöjd med de själv än män som tränar efter dem!
  • UPC
    redneck girl skrev 2010-03-02 11:37:48 följande:
    tror det syns utåt om man gillar de med.. faktiskt!
    hehehe...
  • UPC
    Anonym (B-kupa) skrev 2010-04-10 10:24:47 följande:
    håller med.............
    det är inte alltid lika positivt..
    Men det ser ju ganska fint ut :)
Svar på tråden stora bröst