• Tonx

stora bröst

Ja, vad är egentligen stora bröst?
    Att bara gå efter kupstorleken säger inte mycket egentligen. D-kupa på en kan vara "litet" medan det på en annan kan vara jättestort.
    Jag har D men inte fasen är mina bröst speciellt stora

• Tonx
    Tessaa89 skrev 2010-02-25 20:53:26 följande:
    nopp det har jag inte men ska göra det så fort jag får chansen =)
    Men varför? Dom ser ju jättefina ut!
  • Tonx
    Tessaa89 skrev 2010-02-25 20:56:42 följande:
    tack =P Jag skulle vilja fylla ut dom lite =)
    Aha. Läs på ordentligt bara. Det är inte lätt att få redan stora bröst snygga med silikon, och man kan inte bara "fylla ut"
    Eftersom du har stora bröst så avråder jag direkt från att lägga bakom muskeln, då kommer du nästan garanterat få överhäng! Så lägg över muskeln
  • Tonx
    Anonym (BIG) skrev 2010-02-25 22:02:28 följande:
    Där skulle jag vilja inflika en annan aspekt. Lägger du ovanför muskeln minimerar du alla chanser att i framtiden med hjälp av mammografi kunna se om du har bröstcancer eller inte. Våra läkare blir förtvivlade när man lägger implantat utanför muskeln. De är förtvivlade över implantat generellt sett eftersom man så oerhört försämrar möjligheterna att se förändringar, men utanför muskeln gör det nästan omöjligt. Kanske är det svårt att tänka så, det är ju lätt att man tänker "det händer ändå inte mig".. men fy 17 vad vanligt det är! Så var lite rädd om era tuttisar.
    Det har du rätt i. Och av den anledningen har jag lagt mina bröstoperationsplaner på hyllan. Men skulle jag göra en operation så vill jag inte göra ett par som med stor sannolikhet blir fula!

Och jag har tyvärr fått lära mig den hårda vägen vad "det händer inte mig" kan innebära, och det spelar ju också in i ens funderingar.

Nej, jag behåller boobsen som de är, friska!
Svar på tråden stora bröst