Inlägg från: MickeN1973 |Visa alla inlägg
  • MickeN1973

stora bröst

Rumpetroll skrev 2010-02-18 17:09:37 följande:
    Men klart man kan ha U ringat. Ser inte slampigt ut alls. Jag har H kupa och har urringat alltid.
    Ja det handlar om vilken stil man har man kan ha slampig urringning eller en urringning med stil och klass
  • MickeN1973
    Rumpetroll skrev 2010-02-18 17:09:37 följande:
    Men klart man kan ha U ringat. Ser inte slampigt ut alls. Jag har H kupa och har urringat alltid.
    Även på vintern? 
  • MickeN1973
    Rumpetroll skrev 2010-02-26 15:23:06 följande:
    Jadå.
    Då vet man ju inte om du är kåt eller om du bara fryser..
  • MickeN1973
    Anonym (Sanna) skrev 2010-02-26 11:59:54 följande:
    Jag fegade som sagt ur förra gången men får jag ok på en operation nu så gör jag den utan tvekan. Jag är medveten om att det kan uppstå komplikationer men jag vill inte bli sjukskriven för dålig rygg pga min kassa hållning, när det faktiskt går att göra något åt det. Förlorar jag känseln i bröstvårtorna så kan jag leva med det och utseendet är mig faktiskt egalt...
    Om du har dålig hållning... sträck på dig
  • MickeN1973
    Anonym (Sanna) skrev 2010-03-01 19:35:14 följande:
    Jaa du det gör jag givetvis så gott det går. Men om jag strävar efter bästa möjliga hållning så innebär det att bröstet får en skjuts uppåt och att dra uppmärksamhet till den delen av min kropp är inget jag vill. De "syns" ändå om man säger så. Så automatiskt blir det så att jag inte går 100% rakryggad. Dessutom ÄR det tungt oavsett!
    Du väljer alltså att ha en hållning som en slashas  jösses... 
Svar på tråden stora bröst