Inlägg från: Anonym (B-kupa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (B-kupa)

stora bröst

Vad räknas som stora bröst?

• Anonym (B-kupa)
    redneck girl skrev 2010-02-26 13:04:20 följande:
    jag själv skulle aldrig,aldrig operera tuttarna mina....möjligtvis om jag skulle lida av ont i ryggen pga av dom.huh,hemska tanke om känseln försvann i dom.älskar att få de smekta .....de vill jag inte vara utan.
    Klokt!
  • Anonym (B-kupa)
    Anonym (Sanna) skrev 2010-03-02 15:17:14 följande:
    Inte direkt. Det är skillnad på att säcka helt och gå 100% rakryggad (vilket knappast särskilt stor del av Sveriges befolkning gör).
    Undrar om det är som Sanna säger om att inte vilja gå med rak rygg?
  • Anonym (B-kupa)
    Anonym (D) skrev 2010-03-15 10:46:32 följande:
    Jag älskar mina bröst! Efter att jag fick barn blev de lite mindre, slappare och hängiga Eftersom det verkligen är en erogen zon för mig så fixade jag till dem för något år sen och har nu runda,fina D-kupor. Jag gillar allt min kille gör med dem, smeker, pussar, naggar etc. Uppmärksamhet? Nja, jag går inte klädd i väldigt urringade kläder/porriga kläder eftersom jag itne vill att någon ska få fel bild av mig. Jag har en ganska högt uppsatt position på mitt företag och det skulle förminska mig att gå klädd så. Däremot märker jag att tjejer brukar kolla i duschen på gymet t ex. Det gillar jag!
    Märker du verkligen att andra kvinnor kollar?
  • Anonym (B-kupa)
    kkone skrev 2010-04-09 11:08:35 följande:
    Stora bröst är det bästa på kvinnan. Grattis till dom som har kvinnor med stora bröst, är riktigt avis.
    håller med.............
Svar på tråden stora bröst