Inlägg från: redneck girl |Visa alla inlägg
  • redneck girl

stora bröst

Tomtom skrev 2010-02-18 15:18:58 följande:
    Vad gillar du själv TS? Hur stora e dina?
    h-kupa har jag...och jag älskar att få de smekta,slickade och sugna.klart de gillar uppmärksamhet;)och min gubbe avgudar dom....så jag är helnöjd.
  • redneck girl
    Tomtom skrev 2010-02-18 15:25:25 följande:
    Gillar du när andra män ger dig uppmärksamhet oxå?
    klart jag gör.
  • redneck girl
    Tessaa89 skrev 2010-02-18 15:26:46 följande:
    hittar du några snygga bhar i den stlken?själv har jag 65 f sa någon till mig i bh affärn men när jag köpte en va den förliten och hittar ALDRIG någon snygg spets bh i dom större stlkarna =(
    det är svårt och dyrt blir det.finns en affär i sthlm....
  • redneck girl
    Tomtom skrev 2010-02-18 15:37:48 följande:
    Både att de tittar och kommenterar?
    beror ju på hur vitt och brett de kommenterar...titta får de ju gärna göra.
  • redneck girl
    Tomtom skrev 2010-02-18 15:45:34 följande:
    Du verkar vara en skön kvinna ;O)
    det är jag;)
  • redneck girl

låter ju inget vidare om någon gastar öj,du vad härliga stora lökar du har.....får jag klämma lite....

• redneck girl
    FrökenSwe skrev 2010-02-18 16:19:38 följande:
    Jag hatar att ha stora bröst verkligen hatar hatar hatar det!!! Skulle det inte va så dyrt så skulle jag göra något åt dem på en gång!!!
    och jag bara älskar mina;)
  • redneck girl
    Tomtom skrev 2010-02-18 16:20:07 följande:
    Men om man sa -Ursäkta om detta låter konstigt, men du har underbart fina bröst!
    sånt vill jag höra=)
  • redneck girl

har också h-kupa.klart det blir lite svårae att hitta nått tuttarna ska passa i.men skulle för allt i världen inte vilja vara utan dom.

• redneck girl
    Anonym skrev 2010-02-22 15:32:46 följande:
    Jo, precis! Jag har också D och jag tycker att det är skitsvårt att hitta klänningar och blusar som sitter schysst. Tröjor och linnen som är skurna under bysten är helt uteslutna, alltid, för sömmen går alltid rätt över brösten. Jättetrist!Fast det kanske har att göra med hur smal man är i övrigt. Om det sitter bra över brösten är det alldeles för stort i midjan för mig. Jag kan inte ens tänka mig hur fel det skulle bli med H...
    det är svårt när de är skurna under bysten.de hamnar ju mitt på istället.så kan man ju inte gå....men ibland hittar man perfekta toppar,linnen osv.och köper i olika färger.bäst att passa på;)
Svar på tråden stora bröst