stora bröst
Vad är stora?? Jag har liten c och dom ser inte så stora ut med kläder på men utan kläder gör dom det.
Vad är stora?? Jag har liten c och dom ser inte så stora ut med kläder på men utan kläder gör dom det.
Jag förstår faktiskt inte varför det ska vara så svårt för oss att hitta kläder som sitter bra. Det är väl inte SÅ ovanligt att tjejer kan ha stora/medelstora bröst samtidigt som de är smala? Nästan alla mina väninnor är skapta på det sättet.
Ingenting passar ju som det ska! Det är som ni skriver - är det tillräckligt stort över brösten är det alltid för slappt i midjan. Jätteofta är blir det för kort vid magen och sömmar hamnar på helt fel ställen. Blusar och klänningar är typ omöjliga att få tag på, om de inte är stretchiga (men hur snyggt är det då?).
Jag har stora och perfekta bröst och min största behållning av dem är att veta att män trånar efter dem utan att någonsin, ever, kunna få ta eller ens se mer av dem. Det känns bra.
jag är ingen tuttkille (rumpkille;). Dock måste jag säga att det är sexigt det med. För att vara ärlig har jag aldrig gett en kvinna komplimanger om hennes bröst, mina komplmanger brukar handla om hennes leende, blick, rumpa, ben men inte bröst. Jag skall prova nå´t i den stil som ni kvinnor har skrivit, det vill jag göra av ren nyfikenhet.
Jag skall välja en kvinna som uppenbarligen gärna visar upp dem med urringning och vid rätt tillfälle säga något i stil med "du har fina stora sensuella bröst, jag gillar att se dem och det är eggande att se dem på dig när du rör dig". får se om jag får en örfil eller ett leende...