Hej Lisa
Jodå, jag mår bra. Är lite nojig kring att jag inte är så illamående som jag "borde" vara. Men försöker njuta av det istället. Får ju dock några attacker per dag, så det ska väl vara i sin ordning.
Membrasin har jag provat, tro det eller ej..., hjälpte ingenting för mig, men kanske i kombination med annat. Annars kan du ju alltid prova fosfor, det försökte du ju få i mig tidigare...
Nej skämt å sido, visst försöker man med allt. Tog även algtabletter i kombination med kalk, då togs det visst upp bättre. Akupunktur gick jag på en gång i veckan i ett år. Helt absurt om man tänker efter, men vad gör man inte.
Får en fin bild framför mig av det löpande bandet vid insättning. En tanke för att spara mer tid kan ju vara att alla ligger i en ring med doktorn i mitten, då kan man ju spara ännu mera tid. Kanske något att framföra?
Kan inte föreställa mig vilken olidlig väntan du står inför. Att veta en testdag, att ha fått ett befruktat ägg i dig, men vänta på resultatet. Är bortrest när det är dags för dig, men kommer att tänka på dig.
TA nu hand om dig och ta det lugnt!
Kram Anna