jag har förresten en kompis som också fått det könsneutrala namnet ninja och jävlar va hon har fått ta mycket skit pga detta. men det var bara en pytteliten parentes.
denna tråden har så många inrtiktningar att det är svårt att veta var man ska börja. du skriver att du själv är medveten om att dina traumatiska upplevelser gjort dig till en mer övertygad genusförespråkare, och nu ska jag passa på att förklara vad jag menade med hitler-liknelsen.
jag kommer från en invandrartät ort där jag, liksom många av mina svenska vänner, fått uthärda otroligt mycket grov misshandel. varje vecka var det någon i min kompiskrets som låg inne på intensiven, och var det ingen kompis så var det jag själv. några mördades, några tog livet av sig för att de inte pallade trycket och vi andra försökte bara leva ett normalt liv. vi sitter på ungefär samma traumatiska upplevelser, de onda i din berättelse är män och de onda i min är invandrare. skulle jag nu skriva samma inlägg som du, fast bytt ut män mot invandrare (eller ännu värre, blattar) så hade jag blivit kallad en jävla rasist, och det med all rätt. du är ingen genusförespråkare, du är en jävla sexist som borde veta bättre. många av mina gamla vänner är idag aktiva sverigedemokrater och jag tar lika mycket avstånd från dem som jag tycker att de kvinnor som blivit utsatta för samma saker som du, borde göra från dina tankar. din propaganda är ond, otroligt ond och du borde sluta genast. det råder inga tvivel om att du är smart och har lätt att uttrycka dig i skrift och förmodligen även i tal. detta kan i sin tur leda till att du faktiskt lyckas få med dig fler kvinnor i din lilla kult. jag är ingen sverigedemokrat idag för att jag lyckades inse att all den skit mina vänner porpagerade för var rent jävla skitsnack...
så jag ber er kvinnor som ständigt läser Lady Dahmers inlägg att tänka till en extra gång.
och nej, män blir inte onda våldtäktsgalningar för att de uppfostras som män, får hockeyutrustning av sin pappa och lär sig att ta saker och ting som en man. människor blir onda då de inte får någon fostran alls.