Inlägg från: AnnaPuddel |Visa alla inlägg
  • AnnaPuddel

Jo, jag är en manshatare.

Jag gillar män, jag gillar vad en riktig man står för. Jag gillar min killes manlighet, hans håriga bringa, hans breda halv, hans mäktiga ******s...

• AnnaPuddel
    Lady Dahmer skrev 2010-02-28 19:02:56 följande:
    så vad är "en riktig man" då?
    åååååh... en empatisk hane som tar hand om sina barn och stöttar sin hona.
  • AnnaPuddel
    Lady Dahmer skrev 2010-02-28 19:04:49 följande:
    och det är allt som krävs? vad hade håriga bringor med saken att göra? Och är man ingen man om man INTE tar hand om sina barn?
    öööh..hans är het och manlig.

Nej jag tycker inte att man är en riktig man om man inte tar han om sin avkomma.
  • AnnaPuddel
    Myngle skrev 2010-02-28 20:36:32 följande:
    OK. Jo, det vore rimligt. Tänk vad kvinnor är förstående och förlåtande........ Som alltid...... Sedan tidernas begynnelse. Eller?
    oh i love you..*cuddlefish
  • AnnaPuddel
    Myngle skrev 2010-02-28 21:36:49 följande:
    Fast det är väldigt säkert att gå hem ensam på en ödslig väg. Statistiskt sett. Den stora faran löper kvinnor i hemmet. Så se till att träffa en just partner. Annars dra så fort så det ryker.
    det vågar inte jag, speciellt inte på natten, mörkrädd juh
  • AnnaPuddel
    Myngle skrev 2010-02-28 21:49:46 följande:
    Jo, jag med. Men det är inte farligt. Statistiskt sett. Du får väl sjunga och dansa lite.....
    nej läskigt.. kanske kommer en björn och äter upp mig.
  • AnnaPuddel
    Myngle skrev 2010-02-28 21:57:57 följande:
    En björn. Bor du i björnland? Här kan jag garanterad gå ut och slippa vara rädd för björn. Du med för de sover.
    jo men det är ju naturligt att vara rädd för mörkret. och om folk börjar rapportera om våldtäktsmän så sätter "äääääääh" igång hos folk
  • AnnaPuddel
    Myngle skrev 2010-02-28 22:15:57 följande:
    Jo, det förstår jag men det är inte någon anledning att hata män.
    noo..i love men...men men men men men men men men men...meeeeen
Svar på tråden Jo, jag är en manshatare.