de flesta kvinnor blir nervösa av okända män. Det är normalt och har nog inte så mycket med manshat i sig att göra (för de flesta kvinnor är inte manshatare)
Jag blir inte nervös av okända män, och jag har väldigt svårt att tro att de flesta kvinnor blir det. Nej, det är inte normalt.
asså.. min dotter är två bast. hur ska jag få henne att välja kläder tänkte du?
Oj, du har alltså barn, hoppas att du inte överför samma manshat och offermentalitet till henne, och jag hoppas verkligen att du inte har eller någonsin kommer att få någon son.
Är det inte ganska uppenbart? Med tanke på den snedvridna syn TS har på män så tror jag att det skulle vara väldigt jobbigt för en pojke att växa upp med TS som mor.
Det tror inte jag. Jag tror Lady Dahmer skulle sköta sitt ansvar som förälder till en son (och en dotter) alldeles utmärkt. Hon förklarar gång på gång att hon hatar könsrollen för mannen, inte enskilda män. Jag tror Dahmer skulle kunna ge sina barn en uppväxt där hon är väl medveten om de (negativa) skillnader som kan uppstå utifrån genusaspekten och därigenom kanske "slå ut dem". Alltså ge dem en likvärdig uppväxt utan att lyfta det ena könet eller placera dem i olika fack där de skulle passa in utifrån deras kön.
Och detta grundar du på hennes nyanserade bild av mannen och mansrollen ? V