Jo, jag är en manshatare.
Simon 681 skrev 2013-12-22 18:24:00 följande:
Det verkar ju vara från hjärtat och ärligt i alla fall.För er som inte ser det absurda i detta, byt ut "man" mot någonting annat.
"Jag hatar judar, juderollen, de förstör de andra folken med sitt ocker. Själv har jag blivit lurad i affärer av judar, alla jag känner ...blah, blah, blah"
Förklarande tilläggskommentar:
"Det är alltså inte individer jag hatar, utan Juden, juderollen...blah blah"
Ja men då så herr Himmler, är det inte individuella judar du hatar är ju allt frid och fröjd och du är fullkomligt frisk.

Till TS vill jag bara beklaga att du haft negativa erfarenheter och blivit psykiskt sjuk, men det är ingalunda alla mäns fel, jag är man och stolt innehavare av en mansroll och chansen att helvetet fryser till is och sedan förvandlas till paradiset är större än att jag kommer ta något som helst ansvar för vad några sluskar som du umgåtts med har skapat i ditt liv.
Eftersom jag är singel så går min mansroll ut på att vara både stark, potent, ansvarstagande i alla väder (tänk på arbetsplatsen om jag när jag inte kan öppna en ventil går till en av 20-åriga tjejerna, vilken tankevurpa, men det motsatta har hänt i alla fall 100-200 gånger), till att ta hand om och vårda min bebis och uppfostra min stora tjej.