Jo, jag är en manshatare.
Lady Dahmer skrev 2010-02-25 16:31:48 följande:
om en man håller upp dörren för mig för att jag är kvinna för att sen skita i att hålla upp den för mannen som kommer efter mig så skulle jag bli heligt irriterad. Skulle han dessutom springa i förväg för att hålla upp dörren eller dra ut stolen så skulle jag idiotförklara honom på studs. och de flesta män jag känner skulle blir riktigt förbannade om det förväntades av dem att de ska bjuda, hålla upp dörrar och på annat sätt behandla kvinnor annorlunda. Vilka 50-talsfasoner. Att hålla upp dörrar och ge bort säten av artighet är en annan sak och ganska självklart att man underlättar för de som har ont eller svårt på annat sätt, men det du pratar om är nåt helt annat. du säger ju att män ska göra ditt eller datt för mig bara för att jag är kvinna.Jävla korkad inställning du har, varför ska mannen som går framför dig hålla upp dörren till den som kommer efter dig, det är väl du som ska göra det av artighet mot nästkommande.
Det är människor som du som gör att lusten att vara artig och ta hänsyn till andra far ut genom dörren. Inte fan tänker jag hålla upp dörren till något radikalfeministiskt pucko som anser att jag diskriminerar henne, därför kan jag lika gärna skita i att hålla upp dörren för någon kvinna; kommer att fortsätta med att hålla upp dörren för de män som kommer efter dock, eftersom jag slipper bli spottad på av dem.
Att du inte fattar att du underblåser något slags könskrig i samhället är otroligt. Varför vill du ha könskrig?