• Anonym (kär)

hur ska jag få tag på henne

Jag har förälskat mig i en tjej. Hon är min tränare på olika grupp träningar. Jag känner vibbarna mellan oss och hon pratar mycket med mig. Vet att hon är singel :)
    Nu till saken det finns två med samma namn. Den ena har jag för och efternamnet  och på den jag tror bara förnamnet och första bokstaven i hennes efternamn. Jag vågar inte fråga något så jag önskar jag kunde finna henne på något sätt så jag kan maila eller finna på FB.
    Har försökt finna personerna som jobbar på just den träningshallen men hittade inget. Några råd?

• Svar på tråden hur ska jag få tag på henne
  • Lillevis

Hemsidan? Googla på hennes namn så kanske det klarnar, lycka till i sökandet!

• Lillevis

eller varför inte fråga henne direkt om en lunch eller något annat...

• Taryn

Om du vet namnet pa den ena, kan du hitta henne pa fejjan och beroende pa hennes installningar sa kan du kanske se hennes vanner pa hennes lista. Dar kan du soka o se om hon finns me dnamn o bild, har hon facebook sa lar de ju ha lagt till varann om de ar pa samma jobb.

Annars fraga henne bara.. bli inte en san dar stalker som kollar upp hennes reg skylt pa bilen.

• UPC
    Anonym (kär) skrev 2010-02-19 21:50:51 följande:
    Jag har förälskat mig i en tjej. Hon är min tränare på olika grupp träningar. Jag känner vibbarna mellan oss och hon pratar mycket med mig. Vet att hon är singel :)Nu till saken det finns två med samma namn. Den ena har jag för och efternamnet  och på den jag tror bara förnamnet och första bokstaven i hennes efternamn. Jag vågar inte fråga något så jag önskar jag kunde finna henne på något sätt så jag kan maila eller finna på FB.Har försökt finna personerna som jobbar på just den träningshallen men hittade inget. Några råd?
    Om du har tur och söker henne på fb.. så kanske det kommer upp en bild och då ser du ju :)
  • Anonym (kär)

Fann ingen på FB :( kolla på eniro för att hitta en e mail adress för att kunna söka, men inget resultat. Det var ju smart det där annars att den ena säkert e kompis med den andra på fb eftersom dom jobbar på samma ställe. Sen fanns det ingen bild på eniro :( suck..nog kört för min del...

• snarf

Ta chansen och våga fråga henne rent ut om du får bjuda henne ut henne på mat och vin på en resturang/pub :)

• UPC
    snarf skrev 2010-03-01 18:05:44 följande:
    Ta chansen och våga fråga henne rent ut om du får bjuda henne ut henne på mat och vin på en resturang/pub :)
    Kör på!

bra inlägg
Svar på tråden hur ska jag få tag på henne