• Hormonermedhumör

Knakar det om du känner lätt på framsidag/på sidan av Er hals ?

Knakar det lätt om du känner lätt på framsidag/på sidan av Er hals ?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-20 12:51
    Någon av Er som är mycket stela/hårda i Er hals och nackmuskulatur ?

• Svar på tråden Knakar det om du känner lätt på framsidag/på sidan av Er hals ?
  • Jag bryr mig inte vad ni tycker

Öh ja

• Hormonermedhumör
    Jag bryr mig inte vad ni tycker skrev 2010-02-20 12:21:23 följande:
    Öh ja
    Ok. Känns det som typ liten knuta som rullar undan ? Har aldrig känt på det sättet på halsen så undrade vad det kunde vara ?
  • Furie

Haha jag har också tänkt det det! Om du menar att man trycker strupen lite åt sidan så knakar det lite. Blev skiträdd när jag upptäckte det, "Fan nu har jag fått strupcancer" eller nått  åt det hållet. Vet inte vad det är.

• Hormonermedhumör
    Furie skrev 2010-02-20 12:29:19 följande:
    Haha jag har också tänkt det det! Om du menar att man trycker strupen lite åt sidan så knakar det lite. Blev skiträdd när jag upptäckte det, "Fan nu har jag fått strupcancer" eller nått  åt det hållet. Vet inte vad det är.
    Har ej berört strupen utan om jag med ett finger känner till hö och vä om strupen så knakar det lätt till och det känns som en liten ärtliknande formation där...
  • gimatah

yuck ja den liksom rör sig åt sidan och knakar till, normalt hoppas vi?

• Jag bryr mig inte vad ni tycker

Fast det knakar inte hela tiden. Det liksom försvinner, men jag är rätt säker på att det är normalt.

• Hormonermedhumör
    Jag bryr mig inte vad ni tycker skrev 2010-02-20 12:42:17 följande:
    Fast det knakar inte hela tiden. Det liksom försvinner, men jag är rätt säker på att det är normalt.
    Känns det/låter det på båda sidorna av strupen eller på bara en sida ?

Någon av Er som är mycket stela/hårda i nack/halsmusklerna ?
  • gimatah
    Hormonermedhumör skrev 2010-02-20 12:50:24 följande:
    Känns det/låter det på båda sidorna av strupen eller på bara en sida ?Någon av Er som är mycket stela/hårda i nack/halsmusklerna ?
    Låter på båda och jag är inte stel i nackmusklerna.
Svar på tråden Knakar det om du känner lätt på framsidag/på sidan av Er hals ?