• AAEV

Gekås vol 14

De där blöjpåsarna de har som passar till Angel-Care, är det nån mer än jag som tycker dom är värdelösa`? De håller inte inne lukten, det luktar bajs i hela vårt hus... :(

• AAEV
    vanilla deej skrev 2010-02-23 18:09:11 följande:
    Passar de till Angel-Care? Är de inte bra? Eller menar du att du inte tycker om blöjhinken i vanliga fall heller?
    Näe de är inte bra. Vi har haft den blöjhinken i över ett år och med de "riktiga" påsarna är den kanon för det luktar inte alls. Med dessa påsarna luktar det apa långt ut i hallen :(
  • AAEV
    flumbullen skrev 2010-02-25 11:24:11 följande:
    Tack för tipset då vi funderade på att testa dessa! Vi har också använt den hinken med originalpåsarna och varit jättenöjda! Då blir det dom dyra påsarna även fortsättningsvis!
    Vill du testa så köp 1 påse o inte 6 st som vi gjorde ;)
  • AAEV
    leabus skrev 2010-02-25 20:46:20 följande:
    Nån som sett om dom har fodrade regnställ den här årstiden? Har för mig att jag var där denna tiden förra året och då hade dom inga eller väldigt få?
    Japp, jag köpte för två veckor sen. Jättefint grått/randigt för 229:- (tror jag det var)
  • AAEV
    Mamma till Rasmus skrev 2010-03-01 12:03:50 följande:
    Tar fram min fråga igen :)
    Jag har en brun o beige, kostade 229 :- tror jag. Man kan inte reglera rygg o fotstöd.

Här finns bild: http://alexandersliv.blogg.se/2008/december/ inlägget längst upp, bild nr 3 tror jag :) 
  • AAEV
    Mamma till Rasmus skrev 2010-03-01 12:47:12 följande:
    Vilka mer färger finns dom i? Verkligen kanonfin till ett kanonpris!!
    Ingen aning faktiskt, det var mamma som köpte den till oss :)
  • AAEV
    TinkyWinky skrev 2010-03-22 08:44:15 följande:
    ngn som vet vad åkpåsarna kostar på gekås??
    Den i fleece kostar 229 tror jag och den med "lammull" kostar runt 650,
  • AAEV

Har de många sagoböcker/barnböcker och isf, är de mkt billigare än "hemma"?

• AAEV
    kattengustav skrev 2010-11-28 17:56:48 följande:
    Jag vet inte vad dom kostar i vanliga leksaksaffärer, men på Gekås kostar dom runt 170 kr per set. Tycker inte det var så jätte billigt.
    Sist jag var där kostade de 129:- och det är billigt, i vanlig affär får du betala minst 290:-
Svar på tråden Gekås vol 14