• rosita333

Gekås vol 14

hej hej alla!! Funderar på att åka precis efter mars-lönen, men kommer det vara "för mycket" folk tror ni??
     Någon som vet vad de har för vårjackor inne? Finns det skaljackor på gekås?? Måste ha vårjackor till barnen!:)

• rosita333
    Smultronhjärta skrev 2010-02-22 22:21:04 följande:
    Njae..det kommer nog vara rätt ok med folk även då om du väntar lite efter lönen så...Skaljackor finns det nu, himla fina för 189:- även softshells för 199:-
    Åhh vad bra:) behöver verkligen köpa lite nytt till dagis och skola!! Har du själv någon erfarenhet av deras skaljackor, hur de är i kvalité och så?? Tror du de finns kvar i mars?
  • rosita333

är det någon som har bilder på skaljackorna från gekås?:)

• rosita333
    September09 skrev 2010-02-23 17:55:05 följande:
    Hoj hoj!Nån som köpt åkpåsen? Såg att någon hade bild i sin blogg...den för 229:- Är den nåt att ha tror ni? Finns den i andra färger? Går det att ta loss överdelen? Finns hål för sele?
    Hej! Jag har den åkpåsen i rött till min son, den passar perfekt till våran vagn, en babytravel. Tror att den fanns i beige,rött och svart när jag va där sist(precis innan jul). Nej det går inte ta loss överdelen, men det går att öppna bra så det är lätt att få i barnet i. Japp hål för sele finns, 3 st. Vi är sååå nöjda med våran!!Jättesnygg och varm o go!! :)
  • rosita333

brukar det finns mycket till hemmet den här tiden eller?:D brukar bara åka till jul annars och då är det ju nästan bara tomtar!

• rosita333

puffar lite för min frågan: finns det ingen som har någon bild på gekås skaljacka/jackor??:) Låter lovande:)

• rosita333
    This is me skrev 2010-02-24 13:19:00 följande:
    Vad är det för tripp trapp stol alla pratar om???
    ser ut ungefär som stokke-stolarna, men lite mindre tror jag?har för mig att det va bygel man kunde ta loss...Min kompis köpte en sån i julas när vi var där. Tror den kostade runt 500-600 kr. Hon köpte vit men det kanske finns andra färger? Snygg va den iaf!!Och hon är supernöjd säger hon.
  • rosita333
    Smultronhjärta skrev 2010-02-24 14:57:28 följande:
    Jag tycker att dessa ser ut som skaljackorna även om säljaren kallar de softshells även om de är i fel materialwww.tradera.com/-ON-THE-PEAK-softshell-jacka--rutig--strl-98--NY-a uktion_107450820www.tradera.com/--ON-THE-PEAK-softshell-jacka--BLA--strl-98--NY-au ktion_107450391www.tradera.com/-NY-ON-THE-PEAK-Svart-Turkos-var-skal-jacka-st-104 -299--auktion_106956403Den här är jättefin:www.tradera.com/ON-THE-PEAK-softshell-jacka-G...och kostar 199 på Gekås så den är ett fynd!
    men åhh vad fina,tack för länkarna:) Hoppas hoppas det finns sånna kvar när vi ska åka!! men det borde det väl, slutet av mars är ju mitt i våren liksom...Och vilket pris!!! Me like:)
Svar på tråden Gekås vol 14