• Scaniamamma

Gekås vol 14

Amelica skrev 2010-02-23 17:44:37 följande:
    Ä det någon som vet om det finns termobyxor på Gekås i strl 134? Någon som i så fall vet pris och kanske har en bild?
    Dom hade mycket thermobyxor och jackor igår. kollade inte pris tyvärr. Letade själv overall i 128 och det fanns inte.
  • Scaniamamma

Var till ullared igår. Var till och med först på parkeringe :), Snacka om att man kunde spendert i stort sett hur mycket pengar som helst.
    Handlade spjälskydd, amningskudde, bodysar,påslakan, örngott, täcke, kudde, våtservetter och massa annat till bebis och oss själva. 110varor 3452kr=)

• Scaniamamma
    evani skrev 2010-02-25 19:01:03 följande:
    det finns några kundvagnar i kundtjänsten med babysits i.
    Det fanns någon tror ja jag såg igår.
  • Scaniamamma
    Lisa1976 skrev 2010-02-24 14:22:41 följande:
    herregud vad jag ör sugen på att åka till Ullared. Kollar man på bloggen finns det ju så mycket grejer man vill ha!!! Kolla bara dom fina skyltarna med ord som finns nu. Vad kostar dom? Varför står det inte priser i bloggen, det är ju värdelöst!häpp
    dom små med LOve och Lycka kostade 39.95
    Sov gott och fåga dagen 49.95
    Carpe diem och välkommen 79.95
  • Scaniamamma
    IvU skrev 2010-02-27 14:59:54 följande:
    hej. tänkte höra om någon vet exakt mått på spjälsängstäcke + kudde?
    100x130cm 50x30cm
  • Scaniamamma
    IvU skrev 2010-02-28 09:47:13 följande:
    jaså, är du helt säker? täcket borde väl vara lite mindre än påslakanet? det vi köpte där nere är nämligen också 100x130cm, medan örngottet är 55x35cm..
    Japp helt säker. köpte nämligen dom två själv=) Har inte provat med påslakanet ja köpte än men tror inte det kommer bli några problem.
  • Scaniamamma
    livet från ljusa sidan skrev 2010-02-28 20:50:38 följande:
    En fråga till Vet ni hur höga spjälskydden är? vill ha ett som är 30cm men de som finns överallt annars är så himlarns dyra....
    jag köpte ett med nalle puh på som var 30cm högt.
  • Scaniamamma
    vike skrev 2010-03-02 09:44:29 följande:
    någon som vet hur det ser ut på hästavd??? är ute efter helskodda ridbyxor. var där senast i okt och då fanns det inte mycket att välja på..
    Dom hade mycket ridbyxor när jag var nere i torsdags. Kollade inga priser men såg att det fanns iaf
  • Scaniamamma
    Mamma till Rasmus skrev 2010-03-06 22:35:39 följande:
    Vad är det för strl på täcke och kudde till spjälsäng? kostar? Kan man använda det till nyfödd? Strl på täcke och kudde till vagn/vagga? Kostar?

Babykudde 25’35cm till vagn/vagga 12.95kr

Babykudde 30’50cm till spjälsäng 29.95kr

Babytäcke  spjälsäng 100’130cm 79.95kr

Har inget mått på täcket till vagnet men vet att priset var billigare än till sängen iaf

• Scaniamamma
    vanilla deej skrev 2010-03-13 07:46:55 följande:
    Vi köper nästan alltid skor på Skoboo och så kakor o sånt på göteborgs kex. Annars så brukar det bli en runda på allt runt om. Just ja! Min man fyndar nästan jämnt skjortor på MQ outlet. Så jag tycker absolut att man kan springa ett varv, om man har tid.
    Vart ligger göteborgskex? Ligger inte det i kungälv??
  • Scaniamamma
    Mikah skrev 2010-03-13 12:15:17 följande:
    Bräckboden. Man kan om man är godisgris.
    oki oki det måste man ju besöka nästa gång man åker ner. Älska kakor och kex=)
  • Scaniamamma
    kalmar brud skrev 2010-03-17 19:20:45 följande:
    Det är en kompis till mig som vill ha tag på det... Så jag letar och letar men hittar inget
    Emmaljunga har ett som heter Leatherette

Leatherette
    I detta modellår använder vi högklassigt och exklusiv konstläder i 3 av designerna (Creme Leatherette, White Croc och Black Croc). Det är ett mycket slitstarkt och trendigt material som möjliggör t.ex. en konstläderprägning i krokodil. Smuts kan enkelt avlägsnas med våt trasa och en droppe handdiskmedel. Våra leatherette tyger är certifierad enligt Ökotex.

Men dom är dom ända jag vet som har nått sånt.
  • Scaniamamma
    kudden01 skrev 2010-03-21 17:09:49 följande:
    Såg på bloggen att dom har sånna "maggördlar" så man kan ha sina tröjor längre..nån som har koll på vad dom kostar?
    30kr st
  • Scaniamamma

hur tror ni det ser ut med folk till helgen typ lör 6/4 tänkte försöka få med min mamma nämligen som aldrig varit men tror det kommer bli ett kort besök om det är för mycket folk och då vet jag att hon hellre stannar hemma.

Svar på tråden Gekås vol 14