• nirakanna2

Vi kör Ge-Kås avfallspåsar i vår blöjhink. Funkar utmärkt och kostar typ 6 kr för 25 st som räcker ca 2 månader. Vi slänger alla blöjor i hinken.

• nirakanna2

Jag har hört att vinteroverallerna kan vara allt från super till ren skit. Är det någon som vet vilka "märken" man ska leta efter/se upp för? Vi köpte 2-delat set från PickaBo som var kalas ifjol, men overallen Protech var bra tills den sprack i en söm och det syntes hur illa sydd den var....

• nirakanna2

Sarisparis: Idag var det sjukt mycket folk på Ge-Kås. Söndag morgon brukar funka om man är där när de öppnar och är klar innan alla andra vill betala

• nirakanna2

Småkuddarna jag köpte för snart 3 år sedan var kassa. Kostade visserligen bara 12 kr/st, men stoppningen blev alldeles klumpig första gången jag tvättade dem, så de gick inte att använda längre. Köpte kudde på babyaffär istället och den var sig lik tvätt efter tvätt och lätt värd de extra pengarna.

• nirakanna2
    rebmetpes skrev 2012-01-10 21:18:10 följande:
    hur mycket folk tror ni det är i mars, en vardag?
    Typ inga alls! Jag har för mig att lågsäsongen räknas från jul till april. I förrgår fick jag nästan torgskräck för det var så lite folk
  • nirakanna2
    Maria222 skrev 2012-03-21 18:29:45 följande:
    Finns det spring/balanscyklar på gekås? 12 tum? och vad kostar de i såfall?
    12" kostar 279 kr. Vi köpte 10" Kettler-cykel som kändes mer robust för 329 kr.
  • nirakanna2
    Jamtland4ever skrev 2012-06-27 10:11:27 följande
    Är det någon som vet när vinteråkpåsarna kommer in eller om de redan finns?
    Jag gick bara förbi avdelningen men deras vanliga "täckpåsar" med fleeceinsida fanns i flera färger och har iaf kostat 229 kr rätt nyligen
  • nirakanna2

Jamtland4ever: Vi hade förresten en sån åkpåse och var fullt nöjda (och ännu nöjdare att vi inte betalat en förmögenhet för en hippare variant i nån märkesaffär) Jag tror att de har någon fårfällsfodrad variant också

• nirakanna2

Känn på sängkläderna innan du handlar! Vi har köpt jättebra barnlakan i fullstorlek, men har också några lite äldre påslakan som är så glesvävda att jag bara har dem som reserv. Handdukar har jag inte provat. 

• nirakanna2
    Lisa1976 skrev 2012-12-10 14:32:29 följande:
    Hur är vägen från Varberg norra till Ullared?
    Hur vinterväghållningen är vet jag inte, men den är kringelikrokigare än den/de (man kan välja lite olika alternativ) från Varberg centrum-avfarten. Var det svar på frågan?
  • nirakanna2

Är det någon som vet om det finns kalasartiklar som tallrikar, servetter etc med Cars eller Byggare Bob? Eller hur utbudet är av leksaker, sängkläder, kläder etc med dessa två favoriter? Tack på förhand!

• nirakanna2
    Inbaal skrev 2014-02-24 11:56:03 följande:
    någon som vet vad bilkudde med rygg kostar?
    Brio bältesstol 850 kr och jag tror det var ca 400 för en av okänt märke
Svar på tråden Gekås vol 14