Gekås vol 14
Vet någon vad Bobbycar kostar?
Vet någon vad Bobbycar kostar?
Vi kör Ge-Kås avfallspåsar i vår blöjhink. Funkar utmärkt och kostar typ 6 kr för 25 st som räcker ca 2 månader. Vi slänger alla blöjor i hinken.
Jag har hört att vinteroverallerna kan vara allt från super till ren skit. Är det någon som vet vilka "märken" man ska leta efter/se upp för? Vi köpte 2-delat set från PickaBo som var kalas ifjol, men overallen Protech var bra tills den sprack i en söm och det syntes hur illa sydd den var....
Sarisparis: Idag var det sjukt mycket folk på Ge-Kås. Söndag morgon brukar funka om man är där när de öppnar och är klar innan alla andra vill betala
Småkuddarna jag köpte för snart 3 år sedan var kassa. Kostade visserligen bara 12 kr/st, men stoppningen blev alldeles klumpig första gången jag tvättade dem, så de gick inte att använda längre. Köpte kudde på babyaffär istället och den var sig lik tvätt efter tvätt och lätt värd de extra pengarna.
Jamtland4ever: Vi hade förresten en sån åkpåse och var fullt nöjda (och ännu nöjdare att vi inte betalat en förmögenhet för en hippare variant i nån märkesaffär) Jag tror att de har någon fårfällsfodrad variant också
Nån som vet om de säljer Playmobils adventskalender som blir en hästgård och isåfall pris?
Känn på sängkläderna innan du handlar! Vi har köpt jättebra barnlakan i fullstorlek, men har också några lite äldre påslakan som är så glesvävda att jag bara har dem som reserv. Handdukar har jag inte provat.
Är det någon som vet om det finns kalasartiklar som tallrikar, servetter etc med Cars eller Byggare Bob? Eller hur utbudet är av leksaker, sängkläder, kläder etc med dessa två favoriter? Tack på förhand!
Vad finns det för dockvagnar och till vilka priser?